In PHOTOS

FAMILY CELEBRATION

Krásný den!
13. srpna jsme si uspořádali menší (a dřívější) oslavu narozenin. 15. srpna jsem měla narozeniny já a 19. srpna moje babička a proto jsme odjeli na chatu, dali si dortíky a prožili krásný den s rodinou ♥ Předem bych chtěla zmínit, že moje grimasy nebyly plánované a hold se křením, kde se dá!

Na závěr bych chtěla říct jedno. Važ si své rodiny! Nemusíš mít bohatství světa, ale tvoje rodina je tvůj svět, který je tím největším pokladem v srdci! ♥

S láskou,


Related Articles

10 COMMENTS:

  1. Tak zpětně přeju vše nejlepší! :)
    Takové chvilky s rodinou jsou k nezaplacení. Pro mě rodina je a vždy byla na prvním místě. :)
    A křeníš se hezky! :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že to tak máš! A děkuju 😃

      Vymazat
  2. Prajem vsetko najlepsie vsetkym🙂🙂inak fotky su velmi mile🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to je krásný, že se takhle celá rodina sejde! ♥ Úplně z fotek vyzařuje pohoda, vážně nádhera! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc! Jsem za svou rodinu vděčná.

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.