♥ 19 Y.O ♥

Bylo / nebylo. Před 19-ti lety (15. srpna 1997) se narodila holčička. 19 let je neskutečná doba, ale utekla jako mžik. Tak rychle, jako se tříští paprsek o větve stromů.  – Takhle rychle.
Za tu „dobu“, co jsem na světě, stalo se tolik událostí, o kterých bych mohla napsat knihu, ale ani zdaleka by se nedalo popsat, co se skutečně stalo. Představa, že jednou zestárnu a prostě zmizím je děsivá, ale kolik toho musíme prožít, abychom mohli odejít?


Ať je ta „doba“ jakkoli dlouhá, jsem vděčná. Vděčná za život. Za rodinu, která mi pomohla najít samu sebe a stojí při mně, ať jde o cokoli. Jsem vděčná za to, že mám něco, co mě naplňuje. Blogování. „Blogování“ jsem se věnovala od malička. Od malička jsem si sepisovala příběhy a vytvářela vlastní světy.  Až později přišla na to, že jsem sama jeden našla a díky němu dokážu být šťastná. 

V životě bychom si měli uvědomit, jakou cestou půjdeme a jak se svým životem naložíme. Podle mého názoru tu nejsme jen tak. Podle mě bychom měli něčeho dosáhnout nebo po sobě něco zanechat. "Chci být inspirací pro ostatní." << to je to, co bych chtěla jednou já dokázat sama sobě. Jdu si za svým a plním si své sny. Není nic lepšího (alespoň já to tak cítím) ♥

Mám tři životní sny, které budou stát velké úsilí a odhodlání. Budou mě stát možná všechno, ale vím, že jednou přijde čas, kdy si řeknu, že jsem udělala maximum a dokázala to. Já to dokázala.
Nikdo neví, jestli se vždy podaří to, po čem toužíme, ale bez práce nejsou koláče a proč to nezkusit?
Jsme tu, abychom si plnily sny. Jsme tu a nemarníme čas!

Rok od roku jsme blíž. Ne jen já, ale my všichni! Snílci, kteří mění svět ♥
A tohle jsem si uvědomila za 18 let života tady. Je důležité dospět do věku, kdy vyřešíme naše "životní hádanky" a pokusíme se jít dál, dál za ně za všechny. Chci připomenout, že náš svět je místo, ve kterém se děje i nemožné, protože nic není nemožné ♥ A právě to nemožné musíme zbořit.

Začínám svůj nový svět. O něco starší, vyspělejší (?) a nabitá ještě větší motivací. Tenhle post není pravděpodobně to, co jsi čekal/a od narozeninového článku, ale jsem na tom podobně. Začala jsem psát a místo toho, aby ze mě mluvila 19-ti letá holka, která dneska slaví narozeniny, mluví ze mě ten stejný malý snílek, jako před xy lety. A tahle holčička ve mě bude napořád ♥

♥ IT´S MY BIRTHDAY ♥
Krásný, pozitivní den plný sluníčka, energie, lásky, štěstí a splněných snů přeju! ♥

You May Also Like

8 COMMENTS

  1. Všechno nejlepší :) Moc krásně napsáno, věřím, že se ti tvoje sny splní :) Jako malá jsi byla neskutečně roztomilá a teď je z tebe krásná slečna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, přeju ti všechno nejlepší a nejkrásnější k narozeninám! ♥ Strašně moc ti držím palce, aby jsi si splnila všechny sny, když si za tím půjdeš, určitě to dokážeš! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší, moc pěkně napsaný článek. Každý by měl mít nějaké sny, tak ať se Ti ty tvé splní. :)
    http://enisara.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat