SUMMER OUTFITS #1

Overal je pro mě typický znak léta. Pokud neholduješ šatům, sukním, popřípadě šortkám, tohle je skvělý způsob, jak se vyparádit. Stačí jednoduché nebo naopak masivní doplňky a outfit je na světě!

Šaty jsem nikdy nenosila. Neměla jsem je ráda, ale asi proto, že jsem nenašla žádné pěkné v dobách na základní škole. Poslední dva roky jsem do nich zamilovaná a potřebuji další a další!

Tašky bývají v létě otravné. Kabelky mě dřou, pokud je mám přes rameno a vaky ještě víc. Pokud chci svůj outfit elegantnější a ženštější, ideálem jsou například takovéhle pletené tašky. Bohužel jsem ještě nenašla tu, která by se mi opravdu zamlouvala. Tak třeba příští léto..

Nehty jsou nejkrásnější nalakované, upravené. Co si budeme povídat, dokáží vykouzlit krásnější ruce a případně oživit outfit. Pastelové barvy nebo neonky jsou na léto ideální! Ale taková bílá funguje v kombinaci s opálenou pletí dokonale!

Klobouky jsou módním doplňkem, který se opět vrací do šatníků. Nejen, že doplňují outfit, slouží jako skvělá ochrana před přímým sluncem. A pokud nerada nosíš kšiltovky, je to skvělý tip pro tebe.

Boty jsou skvělým doplňkem, pokud jde například o boty bohémského stylu nebo různé sandálky zdobené kamínky, třásněmi, korálky, popřípadě pokud jsou z kombinovaných materiálů.


Účesy mohou být jednoduché, složité, ale pokaždé jsou oživením pro naše vlasy a úlevou pro každou z nás. Zaplétané copy jsou teď oblíbené, ale co třeba jednoduché drdoly s několika rozpuštěnými prameny? Rozjívené účesy působí nejen v létě pěkně. Proč se snažit o uhlazený vzhled?

Rtěnky jsou stylovým doladěním každé slečny, ženy, dámy. Nude rtěnky dodají rtům jemný šmrnc a tmavé nebo dokonce výrazné a bláznivé barvy vypomohou ozvláštnit a ucelit outfit. Zároveň podtrhnou naši krásu a to si každá z nás přeje!

Bez čeho se neobejdeš v létě ty? Máš nějaký letní tip, jak ozvláštnit outfit?

Užívej si slunečné dny.
S láskou,



You May Also Like

10 COMMENTS

  1. Se šatama to mám stejně! S rětnkami máš naprostou pravdu! Skvělý příspěvek!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem letním šatům ještě na chuť nepřišla. A mám problém i s botami, nosím furt jedny baleríny, pak mám jedny ne moc pohodlné sandále a tím končím :D Už týden si chci nějaké boty koupit a furt nic :( Nechci žádné důchodcovské papuče, ale zas baleríny a sandále s tenkou podrážkou ideální nejsou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta tenká podrážka se rychle prošlápne no a je cítit každý kamínek:/ já stejně pořád nosím tenisky, popřípadě žabky -.- boty nemám a to se asi ještě dlouho nezmění :D :(

      Vymazat
  3. Super inšpirácia ako aj článok :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty a overal jsi vybrala opravdu krásné. Overaly nosím ráda, je to prostě obrovská pohodlnost a zároveň skvěle vypadají. Šaty taky, jen se mi ne vždy daří sehnat nějaké pěkné a pak taky ty ceny.. :D :)
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mým problém s šaty takový, že buď jsou moc dlouhé nebo moc krátké :D

      Vymazat