In DAILY THINGS

JUNE 2016

Krásné sobotní ráno!
Táta začal jezdit v období léta pracovně po česku a já jezdím občas s ním. Udělám si výlet do různých krajů a měst. Společně jsme navštívili Jindřichův Hradec, Třeboň a Písek. Písek milujeme oba a je to město našich snů - když to přeženu. Chystám se sem na vysokou a zašli jsme do jedné z těch "lepších" restaurací. Jedná se o Kozlovnu u Plechandy, takže pokud někdy budeš v Písku, určitě se zastav! Je tam úžasná obsluha, krásné prostředí a skvělé jídlo! A taky pěkní kluci, ale pšt.


3.6. jsem se zúčastnila Kofola Dragster Eurogames na které jsem se dostala zdarma - šťastná to slečna. Vzhledem k tomu, že nevypadám na holku, která miluje auta, co jsem tam tak mohla dělat? Pravda je, že autům nerozumím a šla jsem tam jen kvůli Slze. Ano, ano. Kluci si mě získali svým humorem, skvělou spoluprací s fanoušky, jedinečnou show a v neposlední řadě písničkami. Na autogramiádě jsem byla skoro ušlapaná, ale koupila jsem si CD - Katarze a kluci se mi na něj podepsali. Od té doby je u mě CD - Katarze neustále v pozici "play" ♥
Asi prvním největším dobrodružstvím byla cesta za jednou z mých "nejlepších" kamarádek. Tenhle termín používám nerada, ale jak jinak popsat někoho, kdo je tu pro mě ve dne, v noci, 24 hodin denně? Někoho, na koho se mohu obrátit kdykoli mě napadne a nikdy se ke mě neotočí zády? Hledaly jsme se, až jsme se našly. Jsem za víkend s ní vděčná, protože mým odchodem ze střední se nemůžeme vídat každý den, jako doposud. A řeknu ti, že tahle slečna mi už teď sakra chybí!
Po roce a půl (?) od rozchodu jsem se viděla se svým bývalým přítelem. Myslím, že pokud máš někoho ráda, vždycky si k němu najdeš cestu. Za měsíc, za dva nebo třeba za 5 let. Na tom přeci nezáleží! Teď mám kamaráda, pro kterého tu vždycky ráda budu.
A hned další víkend jsem strávila ve společnosti mé (sotva pár dní) bývalé spolužačky ze střední (a její sestřičky), což je holka, které svěřuji všechna svá tajemství, ať jde o cokoli. Jak lze opustit někoho, kdo se stane přes 4 roky největším parťákem v trapasech, dobrém, ale i tom nejhorším? Držela mě nad vodou, vyslechla si všechna má trápení a nikdy jí nepřestanu být vděčná za to, že jsem součástí jejího života! Ona je v tom mém na věky věků a ani dálka nás nerozdělí ♥
Po roce jsem konečně stoupla na longboard! Kolem maturit byla jízda nereálná, ale i když je tomu tak pořád (nemám kde jezdit, pokud jsem alespoň trochu normální a nehodlám se srazit autem) a tím pádem mi nezbývá nic jiného než sednout do auta a dojet na letiště (kde se konal již zmíněný koncert skupiny Slza), tak jsem alespoň za to málo spokojená. - Pokud opomenu výstražnou ceduli, která říká, že je vstup povolen na vlastní nebezpečí z důvodu přistávání letadel je to vlastně celkem bezpečné. Upřímně jsem si myslela, že po roce budu bojovat s prví jízdou, ale rozjela jsem se, jako bych nikdy nepřestala. A to na tom miluju! Longboard mě vede sám.

Přijala jsem svou první spolupráci, o které se brzy dočteš na blogu!

Těšila jsem se, až budu mít po maturitě čas na scrapbook, který jsem si chystala tvořit a konečně se rýsuje! Musím říct, že tvorba scrapbooku je něco, co mě neskutečně baví a časem o něm plánuji video/článek.

Přeju krásný zbytek soboty a těm, kterým začali prázdniny (i kdyby pracovní), užívejte léta! ♥ A do komentářů mi napiš, co jsi ty dělala v červnu.


Related Articles

6 COMMENTS:

  1. Tyjo Míšo, tak to by mě nikdy nenapadlo, že půjdeš na vysokou do Písku :D Písek je nádherné město a vždy mě mrzelo, že bydlím blíže ke Strakonicím, kam se tedy chodila do školy, ikdyž do Písku mě na gympl přijali taky, ale Strakonice mám blíž, tak jsem nakonec šla tam, každopádně do Písku jsme se alespoň s bývalou kamarádkou dělaly výletíky :)
    Měla jsi krásný červen, tak ať podobně krásné máš i následující měsíce :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co tě na tom tak překvapilo? :D :)
      Děkuju! Snad ano:) Sice to teď budu mít trochu víc pracovní, ale lepší než sedět doma a nic nedělat :D

      Vymazat
    2. Ani nevím, možná to, že mám Písek kousek a je pro mě vždycky zvláštní, když si u někoho na blogu přečtu, že byl někde, kde to znám :) A navíc jsem se nikdy přímo nezajímalo, co je v Písku za vysokou, jen tuším, že nějaká filmařská, možná proto mě to i překvapilo v tom smyslu, jaký směr nejspíš v Písku budeš studovat :)

      Vymazat
    3. jo, taky mám z toho vždycky takové pocity :D no, třeba se tam někdy potkáme! :) a ano, hlásím se tam na FAMO :)

      Vymazat
    4. Tyjo, tak to je super! :) Přeju ti, aby se ti tam moc líbilo ♥ A jaký obor/zaměření? :)

      Vymazat
    5. scénáristika a dramaturgie, ale plánuju si udělat prvně odbornou, takže bych studovala všechno a pak si dodělala bakaláře v tomhle oboru:)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.