I´M STARTING AGAIN! #TODAYISYOURDAY

4 měsíce od posledního #todayisyourday za námi a já přináším nový post!

Upřímně jsem se vykašlala na svůj fitness plán, protože je skoro nereálné (u mě) držet se "pravidel".

STANOVENÉ CÍLE ►
Největším cílem je vrátit se zpět do koloběhu cvičení a správného stravování.

WHAT I´M DOING?
V květnu jsem začala chodit na procházky. Ne, že bych nechodila nikdy nikam, ale naučila jsem se ujít určitou vzdálenost každý den. Někdy nemám energii nebo chuť cvičit a tohle je skvělá náhrada. Tělo se rozhýbe a čerstvý vzduch je jako víkend v lázních. (haha)

Přestala jsem cvičit podle videí. Okoukala jsem z nich cviky, které mi vyhovují a ty používám i v praxi sama pro sebe. Určuji si tempo a počet cviků podle energie, chuti nebo například doby, kdy cvičím. Samozřejmě je největším bojem počasí - lépe řečeno se při 35 stupních cvičí hůř jak při 22. Baví mě být vlastním pánem a pokud jde o cvičení, může to být zábava. Samozřejmě je důležité, aby jsem si neřekla: "Teď mě to nebaví, budu cvičit místo hodiny 10 minut.", ale čas od času se tohle prostě stane. Rozhodně si za to hlavu neutrhnu. Jsem hubená a cvičím pro svůj dobrý pocit, který mám, když pro sebe něco dělám. A motivuje mě věta "Hubená holka je hezká oblečená a vypracovaná holka je hezká nahá." - ne, že bych se někde vystavovala, ale když se podívám do zrcadla a vidím pokroky je to náhodou ohromně skvělej pocit!

Ohledně jídla jsem se přestala omezovat. Ano, snažím se jíst zdravě, ale dokud budu bydlet s rodiči, nejde to. Hodně jsem přemýšlela, že bych přešla na rostlinnou stravu - ne na veganství! Řekla bych, že tohle vysvětlit nedokážu - jen sama sobě. Chtěla bych jíst maso (jednou za čas), ale chci, aby většina mé stravy byla založená na té rostlinné. 

WHAT HAS CHANGED?
Na to, že ve všem nejsem stoprocentní začínám pozorovat změny. Bála jsem se, že po dlouhé době nic nedělání bude cvičení úmorné, ale naopak. Zvládala jsem několik dní po sobě hodinová cvičení i s kardiem, do kterých se momentálně nepouštím. (někdy mi kvůli horku nebývá dobře a už několik dní mám problémy se zády). Co se viditelně mění jsou moje ruce. Pravděpodobně nikdy se nezbavím svých tenkých ručiček, ale na druhou stranu, všeho moc škodí. Musím brát v potaz, že nechodím do posilovny (do které se na podzim/v zimě chystám) a cvičím doma, sama se svou váhou.
Co se týká břicha, po stranách se viditelně rýsuje a jediná obecná změna je ta, že už začíná být plošší i v dolní části. Svaly jsou, břicho mám poměrně tvrdé, ale navenek vidět nejsou. To mě pokaždé hodně demotivuje, protože na břicho cvičím téměř nejvíc a je to ve své podstatě zbytečné. Budu pokračovat a uvidím, kam se pohnu. Možná potřebuje posilovnu.

Nohy mám pevnější. Smutné je, že se mi rýsují svaly z vnější strany, kde až tolik nejsou potřeba. Chtěla bych zhubnout vnitřní stranu stehen a zpevnit ji. Neříkám, že jsem se od začátku nepohnula, ale z vnitřní strany to jde hodně, hodně, hodně pomalu.

Mou nejoblíbenější částí těla je bezpochyby zadek. Miluju cviky na zadek a od vysněných břišáků jsem přešla k vysněnému zadku. Říkám si, že zadek je takový ženský znak. - po prsou, které nemám (musím je něčím nahradit). Musím se pochválit, že zadek se mi opravdu tvaruje. Bude to stát ještě hodně boleti, úsilí a potu, ale věřím, že jednou se dokážu usmát i na něj.

Pokud také makáš na své postavě, držím palce a věřím, že jednou se ten úspěch dostaví! Důležité je milovat se taková, jaká jsi. A na druhou stranu "bez práce nejsou koláče." - v našem případě buchty!


You May Also Like

4 COMMENTS

  1. Míšo, držím ti moc palce, aby jsi dosáhla své vysněné postavy! :) A máš můj obdiv, že se do toho dokážeš takhle pustit a vytrvat, mně nejspíš chybí nějaká ta motivace k tomu, abych pravidleně cvičila, vždycky plna odhodlání začnu a po dvou dnech toho nechám s tím, že když vyloženě nechci, tak se do toho přeci nebudu nutit, následně si to vyčítám a takhle podobně to jde pořád dokola..

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ♥
      Někdy to mám taky tak:) Teď jak chodím na brigádu mám toho plné kecky, ale zase v práci toho naběhám dost a je to taky celkem makačka, takže to teď musím s cvičením zkombinovat, abych úplně nepadla.
      Když to budeš dělat pro sebe a protože chceš, půjde to dobře! Nenuť se:)

      Vymazat
  2. Držím palce v tvoji cestě :) mám takle stejný cíl, jen teď mi začlo tělo prostě stávkovat a mám dost zdravostnich problemu, takže cvičení je u mě procházka, chuze do schodů a tím to asi tak končí :/ ale snažim se urychlit všechno uzdravování a tak, protože mě uplně ničí jakse nemužu hýbat. Sice na to vubec nevypadám, ale jsem fakt sportovní fanatik :D přeju ti hodně štěstí :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se teď naběhám v práci tolik, že cvičím podle energie, což není tak často, jak bych chtěla :D ale hold asi nebudu mít "fitness" postavičku jako z ig. Co nadělám :( Dokud ale netrpím, obezitou a zvládnu se zvednout pro další jídlo, není to myslím problém :D
      Také přeju hodně štěstí a ať se co nejdříve vzchopíš! Nebo, hlavně tvé tělo a je ti dobře!

      Vymazat