In DAILY THINGS

MAY 2016

Krásné sobotní dopoledne !
Pokud tu nejsi náhodou a máš za sebou alespoň část mých článků, víš, že jsem detailistka. Před pár dny mi začala nová etapa života - alespoň takhle to vidím já. Převzetím maturitního vysvědčení se mým největším cílem stalo úspěšné složení přijímacích zkoušek na vysokou školu, což je cíl stále vzdálený, ale čas letí rychle. Prakticky to, co potřebuji je určitá dávka talentu a být namotivovaná - a tohle se nacvičit nedá.

K dnešnímu článku bych chtěla říct, že jde o můj další pokus pozměnění blogu. Sepisuji nové rubriky a snažím se stanovit svému blogu určitý řád. Moc se mi líbí články, které shrnují uplynulý měsíc. Přidat několik fotek a stručně seznámit čtenáře s událostmi, které se staly. Možná je tohle ten pravý způsob, jak začít!
Čekalo nás pasování letošních třeťáků na nejstarší ročník školy a s ním spojené poslední zvonění. Poslední vysvědčení před maturitou jsme si rozdali v monterkách a pokud jsi to ještě nevěděla, letošním trendem pro léto 2016 budou právě ony!


Nejdůležitějším rozhodnutím - pokud se tomu dá takhle říkat - bylo začít se sebou opět něco dělat. Začala jsem hodně jezdit autem, proto byla potřeba nějaká aktivita a já si zamilovala procházky přírodou. Stejně tak jsem se opřela do cvičení a proto můžu s klidem říct, že tě čeká pokračování motivačních článků a další #TODAYISYOURDAY
Pokud jsi ještě nematurovala, udělej mi laskavost. Nesměj se lidem, kteří se učí od Vánoc a uč se taky! Já byla ta, která se smála a pak plakala, že je toho hodně a nedá se to stihnout. I tak jsem byla jedna z mála, která se učila dopředu několik týdnů. Většina to nechala na den, dva před zkouškou, což bych si upřímně netroufla, ale klobouk dolů. ► maturitní článek
Během posledního roku jsem byla zoufalá z toho, že nemůžu číst knížky, které chci já a musím si předčítat knížky k maturitě. Takovým dnům odzvonilo a já můžu po dlouhé době relaxovat s mou oblíbenou knížkou. Do rodiny mi přibylo P.S., které jsem si pořídila za maturitu čistě náhodou, ale mohu zatím jenom doporučit i pro nečtenáře (více v jiném článku).
Na druhou stranu jsem začala šetřit na důležitější věci a kosmetika jde stranou. Upřímně jsem byla v tolika obchodech, kde se mi nějaký kosmetický produkt líbil, ale nepodlehla jsem a neměla potřebu si nějaký odnést. Jsem sama sebou překvapena! Jedinou kráskou, která se mnou odešla se stala rtěnka od Essence, kterou momentálně testuji.
Pro mě byla startem léta rozlučka se spolužáky. Neskutečně jsem se bavila a užila si poslední společné chvíle před tím, než se rozutečeme do odlišných koutů. Musím uznat, že jsme se ke konci let sblížili a někteří mi přirostli k srdci tak, že si to neumí představit. Už se těším na další společné plány, protože doufám, že tohle byl jen začátek ♥
31.5.2016 jsme dostali naše poslední - maturitní - vysvědčení a tím pádem jsme uzavřeli studium na střední škole. Jsem ráda, že je konec, ale uteklo to rychle a vrátila bych se!

Snad se ti nová rubrika článků líbí a pokud se v měsíci květnu stalo něco, s čím se chceš podělit, budu ráda, pokud mi napíšeš do komentářů, co to bylo. 
Jsem moc ráda, že jsi byla trpělivá se mnou a mým blogem v období maturit a přeju ti ten nejkrásnější start do léta 2016 ! ♥
S láskou,

Related Articles

6 COMMENTS:

  1. Hezký článek, určitě v nich pokračuj :) Já už si svou maturitu moc nepamatuju a to to zas není tak dávno, tři roky :D Nevím, kdy jsem se začala učit, ale určitě to bylo ještě před písemnými, na které se u nás neučil nikdo. A do dneška nechápu, jak jsem mohla jít na ústní a neumět některá témata z němčiny a z biologie :D To i teď na VŠ mám větší nervy, pokud nějakou část neumím :D Jinak si pamatuju, že jsem maturovala v úterý odpoledne a čekat půl dne doma bylo asi to nejhorší. A taky vím, že bylo po dešti, jinak mám okno :D Po spolužácích se mi nestýská, nikdy jsme si nerozuměli a vídám se dodnes jen s jednou nejlepší kamarádkou, i naše holčičí partička se rozpadla hodně rychle. Užívej prázdnin, přijímačky rychle utečou, stejně jako volno a pak už začne zas nový život. Nevím proč, asi je to tou krátkostí semestrů, ale život na VŠ utíká strašně rychle, já co studuji, nečetla jsem jedinou volnočasovou knížku, protože jsem ráda, že můžu být venku a koukat na nějaký text se mi nechce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já maturovala taky v úterý a jako první, takže nejhorší bylo to čekání než všichni po mě dopovídali :/ :D
      ne se všemi se budu chtít vídat, ale s plno lidmi jsem se dala do kopy právě až ke konci.
      Děkuji jinak!
      No, snad to bude nov život:)
      A také přeji úspěchy na vysoké!

      Vymazat
  2. Aj ja som si tento rok prešla maturitou. Tiež som sa smiala tým, ktorí sa učili už niekoľko mesiacov pred skúškami a hovorila som si, že ja to stihnem za akademický týždeň. Ten týždeň vyzeral asi nasledovne - prvé tri dni som plakala nad ekonomikou, ďalšie dva dni som plakala nad slovenčinou a literatúrou a ďalšie dni som bola v nálade, kedy som si hovorila, že to spravili aj horší :)
    Rúž je krásny, má ho moja (už bývalá) spolužiačka a je fakt nádherný!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme měly hodně podobné:) Ale zvládly jsme to!
      A děkuju! Je krásný:)

      Vymazat
  3. Jéé moc gratuluji a přeji bezvadný a úspěšný start do další životní etapy:-):* L.

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.