In COSMETICS

MAKE-UP | DERMACOL LANÝŽOVÝ, HYDRATAČNÍ

Dnešní recenze bude na makeup od Dermacolu. Jedná se o hydratační, lanýžový make-up, což mě osobně oslovilo na první dojem. Cena je přes 300 korun českých, což bych upřímně za make-up nedala, ale byl na akci asi o polovinu, tak jsem si řekla, že je to dobrá možnost, jak vyzkoušet něco, co bych si jinak nepořídila.
Lahvička je typicky skleněná s pumpičkovým aplikátorem. Make-up má SPF 15, což může být pro někoho jedině dobře. Přeci jen, alespoň trocha toho SPFka se hodí. - obličej máme jenom jeden!


Dokonalý make-up by měl splynout s odstínem pleti, chránit ji, podtrhnout její přirozenost, svěžest a půvab a překrýt nedostatky. Přizpůsobit se vzhledu pleti a dokonale k ní přilnout tak, že na něj za pár vteřin zapomeneš. Navíc má zpomalovat stárnutí a vyrovnávat pigmentové skvrny.

Bílý lanýž - symbol bohatství.
Jedná se o  nejvzácnější a nejcennější druh lanýže.
Dodává pleti výživu a zklidňuje ji.
Zlepšuje hydrataci pleti.
Je bohatý na minerály a napomáhá obnově tkání.
Zklidňuje suchou pokožku.
Nevím, jestli vlastním jen já špatné balení, ale mám problém s plastovým víčkem, který kryje pumpičku make-upu. Samovolně vypadává, tudíž jsem ho byla nucena přelepit izolepou, což je nepraktické a nehezké. Jednou jsem s ním cestovala - vlastně víc jak jednou, dávala jsem mu šanci (ještě ještě nevěděla, co mi způsobí) a když jsem ho vyndala, měla jsem vše od make-upu. Ještě bych zvládla nedržící víčko, ale když pumpička sama dávkuje, už je pro mě převážení nemožné.

Mám odstín 2, který mé pleti řekla bych perfektně sedí. Má žlutý podtón a je trochu tekutější, tudíž někdy bojuji s množstvím, které potřebuji a které mi pumpička nadávkuje - ale jde to vychytat. Make-upy nanáším prsty, takže nevím, jak funguje ve společnosti se štětci, ale pěkně se roztírá a stačí ho trocha.
(pravá polovina ruka s make-upem a levá bez něj)
Mám normální typ pleti, ale i přesto je má pleť po použití make-upu lesklejší a mastnější. - po přepudrování nenastává výraznějších změn. Na druhou stranu je cítit, že je pleť vyživenější a zdravější. Ale mám tendenci si na pleť sahat. Jako by měl nožičky a chtěl utéct. - potlesk pro mé vyjadřování!

Voní pudrově, což mě vyhovuje. Nic přeparfumovaného. Jak jsem v recenzi na make-up od Rimmel psala, potřebuji pleť pouze sjednotit a to se mu daří dobře. Krytí má slabší, ale zakryje drobnější nedokonalosti. Na pleti je přirozený, jemný a nedráždí.


Údajně se tenhle make-up přestal vyrábět, takže nevím, zda ho je možné ještě sehnat. Ale pokud máš sušší nebo normální pleť, určitě bych ho vyzkoušela. Osobně ho mám ráda, ale že bych ho musela mít znovu, to asi ne. Jednoduše mám jiné a levnější oblíbence.

Related Articles

15 COMMENTS:

  1. Nad týmto mejkapom som rozmýšľala, pretože ma veľmi zaujal :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Tento make-up som ešte neskúšala, ale akurát si hľadám zase nejaký nový :) Takže sa po ňom určite kuknem v drogérke :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, zda by mé pleti vyhovoval, každopádně bych ho jednou chtěla zkusit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle není úplně produkt pro mě, mám mastnější pleť takže asi zůstanu věrná svému Benefit Flawless Makeupu :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  5. Nepoužívám ho, ale četla jsem na něj hodně chvály. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já také:) zase není až tak špatný, to určitě ne. Jen je zase potřeba najít někoho, komu bude sedět:)

      Vymazat
  6. Od Dermacolu jsem měla tuším už dva make-upy a ani jeden mi nevyhovoval, obávám se, že s tímto by to bylo úplně stejné, navíc mám pleť mastnou, takže ji po nanesení make-upu nepotřebuju mít ještě lesklejší a mastnější ;)
    P.S. Máš strašně krásně udělaný nehty :)
    P.P.S. Strašně moc Ti děkuju za všechny krásný komentáře na mým blogu.. Vždycky mi zlepší náladu a jednoduše děkuju ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacol je asi o něco slabší v makeupech než třeba Rimmel. Podle mě tedy. Od Rimmel mi sedí víc:)
      A vůbec neděkuj! ♥ To je maličkost ♥

      Vymazat
  7. Oh, this foundation looks really interesting, I have to look if I can get it somewhere. You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  8. Já teď bojuju se suchou pletí, takže by asi stál za zkoušku, zvlášť po té slevě. Koupila jsem ale nedávno MAC makeup.
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  9. Na tento makeup jsem slyšela samou chválu, já ale makeup nepoužívám vůbec :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.