ŘASENKA | ORIFLAME SWEDEN WONDERLASH FESTIVE

Chtěla bych ti představit řasenku od Oriflame Sweden, což je značka, kterou nevyhledávám a právě proto jsem nadšená z produktu, který mi sedl na jedničku. Tahle řasenka se jmenuje Wonderlash Festive Edition Mascara v odstínu black.
Doma mi dělá společnost 2,3 roky a byl to dárek od babičky k Vánocům. První dojmy nebyly nejžhavější, protože kosmetiku od Oriflame nevyhledávám, ale říkala jsem si, proč ne.


Podle recenzí, které jsem si pročetla se řadí mezi dva typy žen. První typ jsou ženy, kterým řasy slepuje a žmolkovatí, ale rozšířenějším typem jsou ženy, které ji považují za nejlepší od Oriflame.
Řasenka mi pomalu dochází a já nevím, jakou jinou ji nahradím. Díky štíhlému kartáčku je pro spodní řasy jako stvořená. Umí prodloužit, zabarvit a moje řasy neslepuje, ani na nich netvoří žmolky. Během dne se nepatrně dostává pod oko, ale jen ke spodní lince oka, tudíž si toho nikdo nevšimne a pokud ano, bude se domnívat, že jde o stíny.
Osobně jsem ji na začátcích zkoušela také na horní řasy, ale úplně mi s nimi nedělá to, co od řasenky žádám. Zvykla jsem si na velikost kartáčku a skvěle se mi s ní pracuje, proto si neumím představit, jak bych mohla natáčet spodní řasy širším kartáčkem.
Kartáček má jak už jsem říkala štíhlý a štětinky jsou z jedné strany delší a z druhé kratší. Přitom mají jedna od druhé rozestupy a díky tomu řasy rozčešou.
 Stojí něco kolem 100 korun českých, což je podle mě opravdu cena = kvalita. Nejde o řasenku, ze které bych si sedla na zadek, ale je dostačující. Pokud hledáš levnou řasenku, která má úzký kartáček, tudíž se s ním dobře pracuje na spodních řasách, směle do ní.


You May Also Like

2 COMMENTS

  1. podla mna je vyborna, a celkovo nielen tato ale vacsina oriflame riaseniek :)
    Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat