MAKE-UP | RIMMEL MATCH PERFECTION

First impression na starém blogu.
Neodhaduji si tipnout, jak dlouho je se mnou pomocník od Rimmel London Match Perfection, ale nějaký ten rok to bude. A za tu dlouhou dobu společného soužití jsem se rozhodla, dát ti o něm vědět. - což i přesto znamená, žádné dlouhé představování. Snad každá ho zná. Ale, přeci ..
Make-up je ve skleněné, bytelné lahvičce, na které podle mě, nejde nic zkazit. Vlastním odstín 100 IVORY, což je alespoň dle mých informací druhý nejsvětlejší odstín, který je u nás  k dostání. Pod víčkem se nachází pumpičkový aplikátor, který je praktický a skvěle se s ním produkt nanáší v požadovaném množství.

Tenhle make-up by měl hydratovat a chránit pleť. Také zaručuje dokonalé krytí, ale zároveň má vypadat přirozeně a tudíž, splynout s pletí. Obsahuje světlo odrážející jemný pudr, který opticky maskuje nedokonalosti a pleť rozjasní. 

Pro někoho je jistě výhodou, že má SPF 18. Není to moc, ale make-up není primární ochranou před sluncem, takže mu SPF 18 nemůžeme vytknout jako chybu.
Konzistence je rozporuplná. Na některých blozích se setkávám s názorem, že je tekutý a hůře se s ním pracuje. Nevím, jestli zhoustl dlouhodobější životností, ale mě osobně přijde takový, akorát. Vždy se mi pěkně roztíral a vzhledem k tomu, že make-up roztírám výhradně prsty, nemohu ohledně nanášení štětcem sloužit.

Pro mě je Match Perfect vše, co potřebuji. Nemám problémy s akné. Pokud se mi na obličeji udělá pupínek, jednoduše použiji korektor. Kryje slabě až středně. Make-up využívám k sjednocení tónu pleti a to se tomuhle fešákovi opravdu daří. Mám po něm pleť vyhlazenou, sjednocenou a hydratovanou. Doporučila bych ho pro sušší až normální pleť. Vždy jsem po nanesení používala pudr, ale co se mi rozbil každý, který jsem si pořídila, používám pudr zřídka. 
Na pleti mi vydrží bez problému celý den. Neslívá se mi a nezalézá do pórů. Jsou tu dvě možnosti. Mám špatné oko nebo mi jednoduše sedí. A raději věřím té druhé variantě.
Údajně přišel Rimmel London se stejným make-upem, který podstoupil pouze změnu obalu, ale podle zdrojů změnil Rimmel London také složení. Nevím, co je na tom pravdy, ale před pár dny mi došel a těch pár kapek jsem si šetřila k dnešní recenzi. Svému věrnému pomocníkovi dávám sbohem a upřímně se těším, až mi bude dělat společnost znovu. Snad nezklame!

Cena se pohybuje kolem 150, 200 korun českých.

You May Also Like

7 COMMENTS

  1. Ja tento makeup mam velice rada, vyhovuje mi i kryti je super!:-)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. čekala jsem, že tu budou komentáře, jak je tenhle make-up špatný, protože podle velké části blogů je průměrný až podprůměrný a proto mě opravdu těší, že se mi to asi jenom zdálo :D :)

      Vymazat
  3. ahojda, teď tenhle makeup taky používám a jsem s ním spokojená. Takže podprůměrnost bych mu určitě nepřiřkla :))
    b.

    OdpovědětVymazat
  4. ten makeup je ozaj super na takú normálnu až suchšiu pleť :) ..ja mám bohužiaľ zmiešanú až mastnú takže mne moc nezakryje ani nevydrží čo je škoda :(

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat