LAK NA NEHTY | MISS SPORTY CLUBBING COLOR

V článku na téma UNBOXING #1 jsem zmiňovala lak na nehty, který mi byl zaslán bloggerkou jako dárek k výhře na jejím blogu. Jelikož nosím gelový lak, mohu si lakovat pouze nehty na nohou, ale nepřijde mi jako ideální řešení pro zrecenzování laku, nalakovat si nohy. Poprosila jsem kamarádku, která si nehty lakuje neustále, aby mi tento lak pomohla otestovat. A jak dopadl?
Řeč je o laku na nehty značky Miss Sporty z řady Clubbing Color. Jedná se o rychleschnoucí lak | Less Than 1 Minute Quick Dry v odstínu 045.

Lak má plochý štěteček, díky kterému se lak dobře roztírá po celém nehtu. Má tekutější konzistenci, díky které se opět lak dobře nanáší a příjemně roztírá. Údajně by mělo trvat maximálně minutu, než lak zaschne, ale po minutě zaschne zhruba horní vrstva, což je u většiny laků stejné. Většinou zaschne horní vrstva a tu pod ní lze zatlačením nebo obtisknutím zničit. Tak je to i v tomto případě.



Je potřeba nanést alespoň dvě vrstvy pro pokrytí. Na nehtech vydrží zhruba 10 dní, což mě poměrně překvapilo a loupat se začíná během 4.dne. Samozřejmě záleží na tom, čemu jsou tvé ruce vystavené, ale to je u každého laku individuální.

Odstín, který vlastním je nádherná, pastelová, ale zároveň univerzální a jemná růžová. Podle kamarádky, princeznovská. Vyvolává u mě typickou jarní náladu.
Pokud hledáš pastelový lak za nízkou cenu, rozhodně se podívej na značku Miss Sporty. Samozřejmě existují jak lepší laky, tak ale i horší a přesně u tohoto laku platí poměr cena, kvalita. Na výběr je konkrétně z řady Clubbing Color široká škála barev. Lak má 7 ml a cena se pohybuje kolem 30 korun českých.


You May Also Like

9 COMMENTS

  1. Jéé tuhle pastelovou růžovou zbožňuji a právě ji mám tento měsíc na nehtech (mám gelové nehty), plus na prsteníčku mám velké zlaté třpytky. Nádherná kombinace :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to musí být super kombinace! v pondělí jdu na gelovky a vůbec nevím, co si mám nechat udělat :/

      Vymazat
  2. Odstin je nadherny.

    http://style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Laky Miss Sporty mám ráda a ještě za tu cenu, pěkný odstín!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to rozhodně!:) teď zrovna mají tenhle lak v Tetě s nějakou slevou:)

      Vymazat