EYESHADOW | ESSENCE 3D IRRESISTIBLE FULLMOON FLASH

Tenhle článek je stále oddalovaný a to z jednoho prostého důvodu. Nevím, co si o 3D stínech od Essence mám myslet. Na druhou stranu je doma schraňuji 2 roky a už je na čase ti o nich říct.

Jejich struktura je zajímavá. Jsou v podání plastických vlnek, které oživují jinak jednoduché balení. Vlastním odstín 07 s názvem IRRESISTIBLE FULLMOON FLASH, který se skládá z krémové a tmavě platinové. Barevná škála je veliká, ale osobně mám raději tlumenější odstíny.

Balení je pevné. Stíny mi spadly několikrát a zatím jsou v naprostém pořádku. - ťuk ťuk

Stíny obsahují drobné třpytečky a nevýhodou při nanášení je jejich prášivost. Opadávají z víčka a po nanesení je potřeba využít vatového tamponku nebo tyčinky do uší pro odlíčení okolí oka. I přes to se se stíny dobře pracuje a jejich nanášení není zdlouhavé.

Pigmentace je po nanesení dostačující, ale stíny nelze nijak blendit, protože ztrácí na síle stínu a zůstávají pouze třpytečky se světlým podkladem. Na druhou stranu vypadají na víčku moc hezky. Nejraději používám světlejší stín pro projasnění vnitřního koutku oka.

Co jsem koukala na ostatní odstíny, tak například odstíny irresistible chocolates nebo irresistible mermaid kiss jsou na tom s pigmentací o něco lépe.
Cena stínů se pohybuje kolem 80ti korun českých, což mě osobně přijde víc než by si tenhle produkt zasloužil. Ale pokud hledáš něco třpytivého, určitě budeš spokojená.

You May Also Like

6 COMMENTS

  1. Stín se dá hezky použit v kombinaci s matnými stíny, kdy se dá tento použit na střed víčka. Mám ráda tyhle lesklé stíny :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také tyhle lesklé stíny používám v kombinaci s matnými stíny:)

      Vymazat
  2. Vypadají dobře! :)

    www.elliderooth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok :) Produkt vyzerá dobre :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat