WISHLIST | SPRING 2016


Gramofony se postupem času stávají stále větší láskou. Před pár lety si plno z nás neumělo představit, že by se někdy tenhle "styl" poslechu hudby vrátil a ejhle. Vím, že nestojí málo, ale na druhou stranu to není až taková pálka. Pro člověka, který má prostor - který budu mít, až budu bydlet sama - ideální!
Před pár dny vyšel článek o mé nové Bomber jacket a před tím, než jsem si ji koupila o ní nebylo slyšet. Jakmile jsem jí měla doma, všude články a videa, jak jí každý chce a má. Znáš to, když si něco pořídíš, do té doby o tom neslyšíš a najednou je toho všude hodně?
Nicméně jsem z té bundičky nadšená a ráda bych si časem pořídila další. Líbí se mi černá varianta a stejně tak maskáčová! Neskutečně toužím po maskáčových teplácích, ale ne těch "laciných". Těžké mé myšlenky vyjádřit - ale snad mě chápeš.



Miluji značku Nike a miluji jejich boty. Nebudu mluvit o tom, kolik bot potřebuji, protože potřebuji bílé, černé, šedivé, květinové a trilion dalších barev, typů, vzorů. Má láska stále narůstá a já přísahám, že část peněz z brigády půjde na boty od Nike!
PS: Nepotřebuji jen boty:)
Mám ráda pohodlí. Nevím jak tobě, ale mě se při slově pohodlí vybaví podprsenky bez kostic. Líbí se mi jejich barvy, krajky a to, jak dokáží být sexy a elegantní v jednom. Vlastním jednu, velice podobnou, ale není to TA podprsenka, kterou si představím vykukovat z pod tílka nebo svetru.

Budu moc ráda, když mi napíšeš, co je na tvém wishlistu a čím sis popřípadě v blízké době udělala radost.
Přeji krásný zbytek dne ♥

You May Also Like

15 COMMENTS

  1. Černá bomber jacket! ♥ Ještě tak před měsícem bych nevěřila, že to někdy napíšu, ale tím, jak se teď bomber jacket objevují všude, došla jsem k závěru, že ji potřebuji taky :D Gramofony se mi taky moc líbí, ale než bych si nakoupila všechny gramofonové desky, co bych chtěla mít, stálo by mě to tolik peněz, že už bych z něj ani nemohla mít radost ;) Nike má krásné boty, ale potom, co jsem si nedávno koupila moje první vysněné Conversky, o botech Nike už ani neuvažuju.. nejradši bych si teď koupila Conversky ve všech barvách :D


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Conversky jsou taky super! ale ještě žádné neměla :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj krásny wyshlist. Budem ti držať palce nech sa ti všetko vyplní a zakúpiš si veci ktoré chceš :) Tie posledné Nike boty sú nádherné, sama mam také ale v tyrkysovej farbe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) no, spíš o těch věcech budu jenom snít :D

      Vymazat
  4. Jako bych ten wishlist psala já :D Miluju gramofony, ten co má Teri Blitzen je božíí ♥ Také chci Bomber,ale už od minulého léta :D Nike jsou super, také si chystám pořídit nějaký ten kousek :) Tak ať jsou tvá přání splněna ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, to je milé, že jsem se trefila! :) :D
      Jo, ten co má Teri je super a moc se mi líbí i ten, který má Mariana Prachařová:) Je pravda, že cena za desky není nejlevnější, ale jako koníček sbírání desek - místo třeba Pandory, myslím, že dobrý:)
      Děkuji, Tobě také! ♥

      Vymazat
  5. Týmto článkom si u mňa trafila do čierneho. Bomberka, tenisky či po takomto type podprsenky už dlho pátram. Skvelý článok ! :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Gramofón mám doma, má to svoje čaro :) Inak, skvelý wishlist! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný wishlist! ♥
    Právě, všimla jsem si, že se teď "roztrhl pytel" s růžovými bombery, ale tyhle vypadají parádně! :)
    A podprsenky bez kostic - nemůžu nic než souhlasit, to je moje slabost! :)

    OdpovědětVymazat