UNBOXING #1

Před pár dny jsem vyhrála svojí v řadě druhou "blogerskou soutěž". Na blogu Verry gusto jsem vyhrála úžasný balíček a tak mě napadlo, co ještě jednou tímto způsobem poděkovat za výhru a zároveň se s tebou podělit o své pocity?
(foto: Verry Gusto)

Balíček mi přišel poměrně rychle a byl nedobytně zabalený! Dalo mi velikou fušku krabici otevřít, ale o to větší radost jsem měla po otevření. - a byla jsem ráda, že si Verča dala práci a postarala se o to, aby se krabice cestou neotevřela a pokud možno nepoškodila.

Nejhlavnější ingrediencí balíčku bylo pero od značky Parker. Je skvělý pocit vlastnit pero, které má vlastní krabičku a pouzdro. - nebo je to super jenom pro mě, ale i tak jsem nadšená!

Pero se docela dobře drží. Je potřeba si zvyknout, že trochu vykluzuje tím, jak je kulaté a hladké. Píše se s ním na druhou stranu krásně! Má zakulacený hrot, což mám u per|propisek ráda. Pero neryje do papíru a to je pro mě důležité pro pohodlné psaní.
Další ingrediencí, ze které jsem nadšená je řasenka Miss Sporty. Přiznám se, nejsem fanynkou značek jako Miss Sporty, protože mám strach, jaké jejich produkty budou, ale již od pohledu jsem do téhle řasenky zamilovaná. Na podrobnější recenzi potřebuji čas, ale doufám, že mě nezklame! - Máš s touhle řasenkou zkušenosti?
Celý balíček je laděný do růžové a proto jsem dostala také růžový lak značky Miss Sporty. Lak bohužel moc nevyužiji, protože mám momentálně gelový lak, ale půjčila jsem ho na zkoušku kamarádce, díky které se brzy objeví recenze.
Také jsem dostala sešit od značky Clairefontaine, který má nádherný design a měl by být z kvalitního papíru. Za mě super! Ale je mi do něj líto psát, takže půjde do sbírky sešitů, které již mám.
A tím nejmilejším překvapením pro mě bylo "přáníčko" od Verunky z blogu Verry Gusto. Jsem z něj maximálně nadšená a udělalo mi obrovskou radost!
Verunce ještě jednou děkuji za úžasnou výhru a ty se můžeš brzy těšit na recenze produktů.
Užij si víkend a přeji krásný zbytek dne!

You May Also Like

14 COMMENTS

  1. Krásne darčeky :) Vôbec by som sa nebránila výhre takého krásneho zošita <3 Gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát!:) Jsem z tohohle balíčku jednoduše nadšená!

      Vymazat
  2. To jsou krásné ceny, moc ti gratuluju k výhře :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věcičky.. Miluji tuhle baby růžovou :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé :-) Jsem ráda, že sem ti udělala radost. Krásný článek :-) :-*

    OdpovědětVymazat
  5. ten sešit je boží! taky mám kopu zápisníků a diářů atd.do kterých jsem nikdy nic nezapsala, protože jsou příliš krásné..:D:D:D

    www.klarasedlo.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak! Teď jsem si jeden koupila a i když mám nápady, co do něj psát, asi bude zas jen pro můj dobrý pocit :D

      Vymazat