In COSMETICS

ŘASENKA | MAYBELLINE NEW YORK LASH SENSATIONAL

 Už dlouho jsem neměla řasenku, která by mě uchvátila. Každé ráno jsem se malovala s pocitem - jako jo, dobrý, ale mohlo to být lepší. Z posledního nákupu se mnou odešla řasenka od Mabelline New York | Lash Sensational, kterou si všichni chválí. Dnešnímu článku bude figurovat právě ona!
Většina řasenek si vybírá majitelku místo toho, aby si budoucí majitelka vybírala řasenku. Když jdeš do obchodu, skoro každá řasenka volá svou barvou o pozornost, ale tahle ne. Tahle řasenka čeká a ví, že si pro ní každá přijde sama. - tímhle ulítlým způsobem jsem chtěla říct, že je její obal usedlý. Jedinečný, příjemný a to mám ve své podstatě ráda.

Údajně rozvine 100% řas a zvýrazní je vrstvu po vrstvě, pro dokonalý vějířovitý efekt. Navíc má revoluční kartáček ve tvaru vějíře s různými typy štětin - zachytí a rozvine i ty nejjemnější řasy pro opravdu podmanivý pohled.

První použití znamenalo chaos. Nejsem zvyklá na zahnuté typy kartáčku, většinou jsem používala jen ty "baculaté" a tím to haslo. Nevěděla jsem, jak s ní pracovat, ale během druhého líčení jsme se spolu sžily a pracovalo se nám mnohem lépe. Vlastním odstín Noir | Black.

Kartáček je plastový. Řasy oddělí, natočí, začerní a prodlouží. Přijde mi, jako by byla tahle řasenka multifunkční a při odlišných pohybech dělala něco jiného. Když řasenkou pracuji do stran, mám řasy temnější, oddělené, zahuštěné a pokud změním tahy nahoru, zvládne mi je prodloužit. Slepuje jen v případě, že se s řasy vyčesávám dlouho, což se dá stejně rychle rozčesat.

Barva se nedrolí, neobtiskává a vydrží celý den tam, kde má. Konzistence je podle mě taková, jaká má být. Možná je malinko mokřejší, ale v tom případě jde o hranici, která se dá jednoduše přejít.

Cena se pohybuje kolem 159 korun českých a sama za sebe říkám - prosím, víc takových řasenek! 


Related Articles

10 COMMENTS:

  1. Všade na ňu čítam len pozitívne ohlasy, tak jej zrejme dám šancu aj ja, keďže som už niekoľko rokov verná jedinej riasenke :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že za tu cenu je hodně, hodně super. Podle mě se tahle řasenka vyplatí!

      Vymazat
  2. Nad touto řasenkou jsem taky přemýšlela, ale nakonec to u mě vyhrála novinka od Rimmelu :) Každopádně od Maybellinu mám ráda jejich žluté řasenky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maybelline dělá celkově super řasenky! :)

      Vymazat
  3. Já jsem si ji chtěla pořídit, ale dala jsem přednost Benefitu. Jednou jsem tuhle řasenku zkoušela, ale moc dobře to nedopadlo :D Až jsem se divila, protože opravdu hoodně lidí si ji chválí :)

    Novinky v drogériích

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ze začátku mi právě také nesedla, ale jak jsem dostala ten grif a uměla jsem s ní zacházet, hned to bylo lepší:) Ale to, že vyhovuje 50 lidem neznamená, že bude vyhovovat všem:) Sto lidí, sto chutí:) Každý má jiné řasy a rád něco jiného:) Jen mi přijde, že vybrat správnou řasenku je někdy těžké:/

      Vymazat
  4. Vyzerá veľmi dobre.Pozerala som prednedávnom na ňu v drogérií a nabudúce ju rada vyskúšam :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Maybelline řasenky jsou strašně skvělé! Mě nejvíce vyhovuje One by One a tato byla taky super když jsem ji měla. Do jiných řasenek z drogerky co se týče chemických bych už nešla :).

    OdpovědětVymazat
  6. Maybelline řasenky jsou strašně skvělé! Mě nejvíce vyhovuje One by One a tato byla taky super když jsem ji měla. Do jiných řasenek z drogerky co se týče chemických bych už nešla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já osobně nerada zkouším nové věci, co se řasenek a takových produktů týče. Nebo třeba nové micelární vody. Přijde mi pak škoda peněz :D Ale díky blogu se snažím experimentovat, abych měla o čem psát :D :)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.