In FASHION & OUTFITS

GRADUATION OUTFITS

Přesně za týden maturuji. Připadá mi to, jako by to bylo včera, co jsem říkala, že mě maturita čeká za rok. Nevěřila jsem a nevěřila, když mi říkali, jak to rychle uteče. Ani zdaleka neumím to, co bych měla, ale určitým způsobem věřím, že 4 roky studia nebyly zbytečné a já všechny zkoušky zvládnu. Těžko říct, jak to dopadne, ale modlím se, abych to zvládla. S odřenýma ušima, ale zvládla! - Drž mi palce! ♥
#1 | #2 | #3
Černá barva je jistota. Většina slečen chodí k maturitním zkouškám v šatech. Jediné, na co bych si dávala pozor je délka šatů, která by podle mého neměla být extrémně krátká a naopak výstřih aby nebyl příliš hluboký. Sama mám jedny černé šaty z obchodu Cropp, které upřímně miluji!
Ohledně bot bych volila alespoň pro sebe v rámci pohodlí baleríny nebo lodičky na nižším podpatku. Chápu, že jsou boty na vysokých podpatcích krásné, ale neumím si představit, jak bych celý den přešlapovala na školních chodbách a následně stála před komisí. Kdyby bylo po mém, obula bych si tenisky. Bohužel je taková možnost značně nereálná.
Další možností jsou společenské kalhoty nebo popřípadě neroztrhané jeany a ty doladit halenkou, košilí nebo alespoň vestičkou či sáčkem. Tentokrát bych se pokusila vyvarovat průhledným materiálům. Pokud máš například jako já bílou, silnější, krajkovanou halenku, není problém v kombinaci s bílou podprsenkou, ale pokud jde o průhlednou tenkou látku, podle mě by chtělo zvážit, jestli je to opravdu to pravé.

Osobně budu volit tlumenější barvy, ale to už jen z principu, že se v nich cítím lépe. Myslím si, že elegantně a svůdně - v dobrém slova smyslu - působí červená, rudá barva.
Co se týče vlasů, budu po většině případů chodit k maturitě s drdolem, popřípadě copy a culíkem. Nemám ráda, když mi vlasy padají do obličeje a před komisí si nebudu z hlediska slušnosti vázat v půlce zkoušky vlasy do drdolu. Uvažuji také nad nakulmovanými vlasy, které nosím poslední dobou často. Přeci jen lépe drží mimo obličej, ale také si nejsem jistá.

Určitě budu ráda, pokud mi napíšeš, jak jsi chodila oblékaná k maturitě ty, popřípadě pokud tě maturita čeká, jak se chystáš obléknout? A pokud máš nějaký oblíbený a jednoduchý účes, který nezabere tolik času, sem s ním!

Všem, které maturita čeká přeji obrovské štěstí a pevné nervy! A kdyby se nám to nezdařilo na poprvé, nevadí. Máme další pokusy! Hlavu nahoru holky, my to zvládneme! ♥

S láskou,

Related Articles

8 COMMENTS:

  1. Super kousky, nejvíc se mi líbí ty první šaty!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kousky jsi vybrala! :) Já jsem šla jak na písemné, tak na ústní maturity v šatech a v botech na podpacích :) Hlavně si vem něco, v šem se budeš cítit pohodlně :) Držím palce! ♥

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. těším se, až pojedu zítra v šatech :D musím ráno vlakem (asi hodinu), potom budu hodinu a půl čekat venku na autobus a autobusem je to dalších minimálně půl hodiny cesty. Umrznu! Ještě že boty si přezuju až na místě.

      Děkuji mockrát ! ♥

      A giveaway jsem se již zúčastnila:) Děkuji za pozvání!

      Vymazat
  3. Vybrala jsi to moc hezky. Já teda státní nijak neřešila, prostě kalhoty, svetr, drdol, šlo se. :D Ale k ústním si asi taky vezmu nějaké černé šaty... a nebo modré. Ještě uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já doufám, že neonemocním. Vždycky mi to vyšlo tak, že jsem měla kalhoty když svítilo a šaty když foukalo a pršelo :D Jinak přeju hodně štěstí alespoň ještě k ústním!:)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.