DEAR BLOG #4

Čím většími problémy jsem si prošla, tím větší potřebu mám nechávat si svá trápení pro sebe. Dřív mi nedělalo problém zveřejnit, o co jde a co mě trápí. Ale jsem ve stádiu, kdy se snažím, abych o svých problémech věděla jen já, popřípadě někdo, kdo je můj nejbližší. - a i z těch nejbližších si vybírám, protože nejsou všichni stejní.

Téměř od začátku založení tohohle blogu se plno věcí změnilo. Největší změna bylo mé uspokojené štěstí. Měla jsem prakticky vše, co jsem potřebovala. - až na jídlo, které stále někam mizelo.
Samozřejmě jsem člověk, který si rád vysnívá od jednorožců až po bydlení snů a vlastní ostrov. A stejně tak si své štěstí uvědomím v těžkých chvílích nebo dokonce, až když je pozdě.

Blog se posunul poměrně daleko a pro mě, bleskurychle. - daleko znamená 24 pravidelných čtenářů - mých čtenářů, kteří jsou jako moji přátelé a já jsem za ně vděčná! Obětovala jsem téměř každou volnou chvíli. S radostí si kupovala nové produkty, abych je mohla vyfotit a přidat k článku. Možná se nezdá, ale dělám maximum, které mohu. Doufám v další zkušenosti, ať už ty dobré nebo ty špatné. Každá zkušenost mě posouvá dál.


Za necelé tři týdny budu čelit největšímu strašákovi posledních let. Maturuji skoro celý měsíc a sama dobře vím, jak na mě dopadá stres a co se mnou dělá. Uklidňovalo mě několik článků, které mají zachránit díru v psaní, ale ani v tuhle chvíli nemám o čem psát. Miluji psát články, které motivují mě i tebe. - ale. Momentálně mám oči zalité slzami. Těžko se píše s rozmazanou řasenkou kolem očí. Zjistila jsem, že nejdůležitější část přišla. Snaha soustředit se jen a jen na to jedno a vše kolem mě, jako by nebylo. Měla jsem u sebe něco, co pro mě bylo magické. Něco, díky čemu jsem měla krásnější rána a ještě lepší večery. Něco, díky čemu jsem poslední rok žila. - a ve své podstatě mnohdy přežívala. Tohle něco odešlo a mě nezbývá nic jiného, než zůstat silná. - mě, největší citlivce na planetě Zemi. Tak či tak mám jeden život a nerada bych polovinu proseděla v slzách a další polovinu vzpomínala, jaké ty slzy byly slané.

Všechny osůbky na tomhle světě si zaslouží pár chvilek pro sebe. A já se hlásím o pár chvilek teď. Nechci nepsat. - to by mě zničilo. Jediné co se tímhle postem snažím říct - prosím, měj se mnou strpení. Nápady jsou, články budou. Posbírám všechny síly a půjdu do boje. Jako první zlikviduji maturitní komisi a hned potom všechno, co mě tíží dál. 

Říkám si, že štěstí je něco, co si máme hýčkat. Možná se mi jen zdálo, že si to svoje hýčkám, ale přitom jsem ho sama drtila v rukách. - upřímně? Nechci přenášet negativní energii, ale můj lék na všechno je psaní. Tak to je a bude, protože psaní je něco, čeho se nevzdám. Ani, když budu muset.

Stále pokračuji v mém tajném projektu a řekla bych, že se jedná o to nejlepší, co teď dělám. Je neskutečné, jak málo času mám a kolik bych ho potřebovala, ale pracuji řekla bych na maximum a jsem se sebou spokojená. Určité činnosti se neslučují s časovým omezením, ale priority mám poskládané do tak veliké pyramidy, že vlastně jednou musí přijít čas na splnění i těch úplně posledních.


Takže, kdo jde do toho boje se mnou? 

- Zakázala jsem si veřejně psát do doby, dokud se nepostavím na nohy. 
- to nic nemění na tom, že další články (neosobní) přijdou brzy.
Drž mi palce!
S láskou,



You May Also Like

8 COMMENTS

  1. verím, že sa ti podarí vsetko vyriesit cim skor a drzim palce

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, držím Ti moc palce, aby jsi všechno zvládla! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi to líto, tvůj článek mě úplně zamrzel. Držím ti palce, at je ti líp a sice nevím co se stalo, ale napadá mě jedna věta - Na každém konci je hezké, že něco nového začíná... :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za podporu. Já vím, ale pokud něco skončí a člověk neví, jestli je opravdu definitivní konec a má se začít smiřovat s tím, že je na čase nový začátek je to prostě těžké. Nevědět, na čem jsem je asi o nejhorší v tuhle chvíli. Ale děkuji!

      Vymazat
  4. Držím palce, neboj, ono to prejde (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat