In DAILY THINGS

SEX AND THE CITY

O Sexu ve městě jsem si vždycky myslela, že je film plný sexu. - podle názvu by se dalo čekat, že tomu tak bude. Po odhodlání jsem se zamilovala. Slovo, po slovu. Gesto, po gestu. Nebydlím v New Yorku, nemám peníze na nádherný byt, boty za 500 dolarů a stejně tak ani na kabelku od Louis Vuitton. I tak jsem každou slzu, úsměv - smutek a radost, prožívala s každičkou z nich. 

Můj Pan Božský je ve skutečnosti kluk, který miluje válet se se mnou u filmu. Kluk, kterému ještě dlouho nepotáhne na 40 a kluk, který stačí, aby se na mě usmál a omdlívám.

Drby? Kdybych si dělala hlavu s tím, co o mě každá ženská v New Yorku roznáší, nikdy bych nevyšla z domu. - tuhle větu od Samanthy by si měla v tlouci do hlavy každá, která bojuje - stejně jako já a další miliarda lidí s pomluvami a závistí některých jedinců. 

Minimálně jedna ze dvou, touží po milujícím muži, dětech a psovi. A jedna ze dvou by chtěla zestárnout sama obklopena kočkami. Stejně tak pravda jako, že jedna ze dvou střídá myšlenky na děti s myšlenkami na kočky. - I mojí oblibou byly jeden čas kočky.

"Je snad minulost kotva, která nás táhne zpátky? Možná bychom měli propustit toho, kým jsme byli, abychom se mohli stát tím, kým budeme?" - důkaz, že minulost nás nutí myslet na ní a stále dokola si opakovat, že chceme zpět. Po čase přemýšlíme nad budoucností a zjišťujeme, že pohled zpátky byl špatným krokem vpřed.

"Vztahy by měly končit stejně důstojně, jako začínaly!" - někdy si říkám, proč jsem zamilovaná právě do kluka, který vedle mě sedí. Napadá mě, jací budeme, až budeme vedle sebe sedět za 10 let. Budeme se mít rádi nebo spolu budeme proto, že se to od nás očekává? Pak se na Pana Božského podívám a tyhle myšlenky mě opustí. Vždyť mě má rád, podporuje všechny blbosti, které provádím a i když je to s ním někdy těžké, se mnou je to přeci mnohem těžší! - a pokud konec, tak odejít s tím, že jsme se měli rádi. - nezakřiknout lásku - ťuk, ťuk ♥

Tenhle článek ti nic nového nedá, ale chuť se s tebou o něj podělit byla veliká. Budu ráda, když napíšeš něco hezkého a přeji ti krásný zbytek dne, královno New Yorku. ♥

Related Articles

13 COMMENTS:

  1. Fakt super článek :) PRavda :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát ♥ jsem ráda, že se líbí:)

      Vymazat
  2. Líbila se mi první série Sexu ve městě. Jak tam byly vždy ty názory Newyorčanů a seriál měl trochu jiný spád. Pak už to změnili. .. :(
    Miluna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já seriál ještě neviděla:/ chystám se na něj, ale až bude čas. Jinak film, za mě prvotřídní:)

      Vymazat
  3. Ty malůvky jsou k tomu úplně super :) A jinak povedené!

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný článok :) Ja som ešte ani jednu časť nevidela, už to však dlho plánujem :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je fakt skvělý článek, moc se ti povedl! :) Mě teda tenhle seriál úplně míjí, ale miliju jeho "mladší" verze - The Carrie Diaries, kde je Carrie ještě na střední, takže jestli ho neznáš, zkus se na něj mrknout :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podívám se, děkuju za tip! a jsem ráda, že se článek líbí :)

      Vymazat
  6. skvelý článok! :) Sex v meste milujem, lebo v čase, keď som ho začínala sledovať, som sa dosť trápila kvôli vtedajšiemu vzťahu a úplne som sa našla v Carrie, ktorá prežívala presne to, čo ja :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi inspirativní článek :)) http://denisamas.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.