In COSMETICS

ŘASENKA | MAYBELLINE N.Y. THE ROCKET VOLUM´EXPRESS

Čím starší a náročnější jsem, tím obtížnější je pro mě vybrat řasenku, která bude mým řasám sedět. Vždy se poohlížím po různých značkách, ale čím to je, že u mě pokaždé skončí Maybelline New York? Výrobce udává u The Rocket Volum´Express 8x větší objem řas s typicky raketovou rychlostí. Řasy mají být hladší, rovnoměrnější a bez žmolků.

Obal řasenky je obyčejný, plastový, ale líbí se mi kombinace modré barvy s růžovou. Vlastním odstín Blackest Black Ultra Noir s typickým černým kartáčkem. Ten je umělý, masivní a od špičky se mírně rozšiřuje. Štětinky jsou rozprostřené stejnoměrně, u špičky s kratší délkou a postupně se prodlužují.


Řasy mi krásně pročeše, zvýrazní, natočí, ale objem není to, co by podle popisu být mělo. Barva se hodně vrství na kartáček a proto ho chce před nanesením řádně otřít. Po nanesení více vrstev se řasy malinko slepují. Co mi dělá asi největší problém je konzistence. Je vodovější než jsem zvyklá. S kartáčkem se mi špatně manipuluje. Nikdy se mi nestává, že bych si mázla řasenku na nos nebo na víčko, ale s touhle řasenkou se takovým problémům moc často neubráním, ať jsem sebeopatrnější.
Nemám problém mít ji na očích celý den. Po zaschnutí drží na svém místě a odlíčit ji lze obyčejným odličovačem nebo micelární vodou.

Cena se pohybuje kolem 240 korun českých. Nejedná se o špatnou řasenku. Sedět bude, jen je potřeba zjistit komu. Osobně budu ráda, až jí vypotřebuji a za tu cenu ji mít nemusím.

Related Articles

21 COMMENTS:

  1. Rocketku mám ve voděodolné verzi a čekala jsem teda že bude lepší :) super recenze.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s takovými názory jsem se setkala ve spoustě recenzí. Děkuji:)

      Vymazat
  2. Líbí se mi ten kartáček, možná ji vyzkouším :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kartáček je super, bohužel na mě až moc veliký:/ jinak podle mě stojí za vyzkoušení, třeba zrovna sedět bude:)

      Vymazat
  3. Maybelline mal a aj vždy bude mať podľa mňa jedny z naj špirál. Aspoň podľa môjho názoru :) a sú aj cenovo dostupné!

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by od koupi této řasenky odradil už jenom její kartáček, je to přesně ten typ, který bych si nikdy nepořídila ;) ..ale jinak celkově řasenky od Maybelline miluju, hlavně ty jejich žluté (teď si nejsem jistá, jak se přesně jmenují, ale v drogerce je nejde přehlédnout :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, přesně ty mám také ráda:) nebo jejich kolegyně v modrých a červených verzích:)

      Vymazat
  5. Taktiež vždy skončím u Maybelliniek :) Práve mi dochádza riasenka, tak sa pravdepodobne po nejakej poobzerám :) Ale vďaka za recenziu! Tejto riasenke sa najskôr asi vyhnem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám jí ve voděodolné verzi a není špatná, ale rozhodně mi dělá hezčí řasy Colossalka, která je ale stále taková mokřejší, i když už jí pár měsíců mám, a během dne se trochu obtiskává, ale stejně ji používám pořád, protože řasy dělá vážně krásné :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Túto riasenku som tiež mala a bola som spokojná tak na 50% už by som si ju znovu nekúpila, no rada mám tú žltú verziu, tú mám asi už štvrtý krát:-)
    Patty

    OdpovědětVymazat
  8. co si z tohohle článku lidi maj vzít, když nepřidáš fotku jak vypadá na řasách? zbytečný...

    OdpovědětVymazat
  9. Nemám kvalitní foťák, aby to bylo na řasách vidět. A důvod proč máš potřebu rýpat, ještě v článku o kosmetice už vážně o něčem svědčí:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně tato řasenka udělala vždy gigantické řasy! Ale naopak se mi zase rozmazávala a to tak že opravdu hodně, během půl hodiny od nalíčení už byla totálně rozmazaná pod očima i pod obočím, musela jsem si co chvilka ty oči otírat a to mě opravdu nebavilo. Přešla jsem už úplně na přírodní kosmetiku a ani ty přírodní řasenky se mi nerozmazávají tolik jako Rocketka :D

    OdpovědětVymazat
  11. Super recenze, jsem ráda, že tu je. Už zase budu potřebovat nějakou novou, tak tuhle asi ani zkoušet nebudu... :D :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by zrovna vyhovovala! :) Ale děkuji :D :) snad se ti podaří vybrat nějakou dobrou:)

      Vymazat
  12. Túto riasenku som vlastnila asi pred 3 rokmi a vtedy mi neskutočne vyhovovala... teraz, keď si mi ju pripomenula tak rozmýšľam, že si ju kúpim znova, heh. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.