In DAILY THINGS

ONE YEAR WITH ONE PERSON.

Dnes je to přesně rok, co s přítelem tvoříme pár. Rozmýšlela jsem se pro něco speciálního a tak je tu článek o nás dvou - o naší společný, bezmezný lásce!
Ani já, ani Luky nejsme dokonalý. Náš vztah nefunguje podle pravidel a rozhodně se podle ničeho a nikoho neřídíme! Nehrajeme si na věčně usměvavý, protože víme, že je to ne vždy možný. Ale máme se rádi a jsme šťastný!

Luky je ďábel a anděl v jednom těle. Občas mě zvládá pekelně vytočit i sebemenší chybičkou, která mi na něm zrovna, v danou chvíli vadí, ale na druhou stranu je to člověk plný lásky, života a spokojenosti.
Je můj nejlepší kamarád.

Dokáže mě rozesmát, ale zároveň i rozplakat - což se občas stává. Ale slzy k životu patří, stejně jako radost, smích a štěstí!

Je moje největší opora. Dokáže mě motivovat a přesvědčit, že dokážu všechno na světě. - i když jde o něco, co je opravdu nereálné.

Asi nejraději mám jeho oči. - tyhle oči mi totiž ukazují všechno krásné, co potřebuji k životu. Pocit důvěry, radost, věčné přátelství a lásku. A to nemluvím o jejich barvě!
Občas ho postihne "záchvat" uklízení nebo dělání něčeho. Musí okamžitě a bez varování začít něco dělat (úklid, vaření, balení věcí). Zvlášť po ránu nebo když jsem utahaná tohle opravdu nemám ráda.

Rád zpívá, ale Míša nemá ráda, když on zpívá. - pane jo, on opravdu neumí zpívat!

Občas se bojí víc než já. - ale ve skutečnosti to tak "není", že jo.

Musí mít vždycky pravdu. pravděpodobně jeho nejhorší vlastnost. Vrčím, koušu, ale nemá to cenu.


Naše láska možná nepotrvá věčně, ale doufáme, že ano. Mám mužskýho, co mě obejme, i když jsem rozcuchaná, v teplácích, protivná a mnohdy agresivní. Směje se na mě, i když si to v danou chvíli nezasloužím a nikdy mě nenechá odejít! - což je pro mě ve chvíli, kdy chci utéct co nejdál to nejhorší, ale po pár minutách vzteku mi dojde, že každý druhý by mě nechal utéct a ještě by po mě hodil tašku s věcmi. - můžu s klidem říct, že bych pro něj dala ruku do ohně a nevyměnila ho ani za pár krásných bot! 


Milujte se, hýčkejte se a buďte šťastní!♥
- co máš|nemáš ráda na svém příteli?

Related Articles

14 COMMENTS:

  1. Děkuji za to co jsi napsala! ♥ Miluji Tě ! ♥ A nikdy nepřestanu ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké gesto :) my s přítelem budeme za měsíc slavit 7 let :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vám to sluší! <3 My spolu budeme přesně za týden 2 roky, docela ten čas letí :D a když vždycky najdu nějaký starší fotky, tak si říkám "to už je tak dlouho?". Je to super, když si pak ale vezmu mou babi, co je s dědou nějaký 45 let, tak mi ty dva roky přijdou jako nic :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak! přijde mi to jako dlouhá doba, rychle to utíká, ale babička s dědou nebo mamka s tátou jsou spolu ve srovnání s námi skoro věčnost! :D

      Vymazat
  4. Nádherný článek! ♥ Moc ti/vám to přeju, vypadá jako krásný a sehraný pár :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, sluší vám to ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne napísaný článok, držím palce ♥

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.