MAYBELLINE NEW YORK | SOUTĚŽ | WORKSHOP

Rýpaly bych předem ráda upozornila, že článek není placený a to, že se zmiňuji o soutěži je čistě můj vlastní nápad.
Před několik týdny jsem dostala chuť nakupovat. Nakupování jsem si užila o Vánocích a od té doby jsem si nekoupila ani novou pastu na zuby. - protože ještě nedošla. Nutkání koupit si nový přírůstek do kosmetického království vyvrcholilo při spuštění soutěže s Maybelline. Mám políčeno na plný koš kosmetických produktů, které jak jinak než musím mít, ale studentský život tomu chce jinak. Nemůžu si pořídit celé dm v jednom nákupu a proto musím krůček po krůčku. V pátek jsem se KONEČNĚ dostala na malý nákup v rámci soutěže - tudíž hlavním stojanem byl pro mě Maybelline New York.

Nejdůležitějším produktem, po kterém toužím asi nejdéle je řasenka Lash Sensational - Lash Multiplying Mascara. Stála krásných 159 korun českých a modlím se, aby mě nezklamala!


Další, po čem mé srdce toužilo byly rtěnky. Upřímně je miluji, ale nenosím. Chodím na střední a rtěnka je pro mě nepraktická. Navíc v tmavých rtěnkách se necítím dobře a snažím se jim teprve přijít na chuť. Ty méně výrazné jsou sice pěkné, ale zatím nemám takovou, o kterou bych opravdu nemusela pečovat. A jsme opět u té praktičnosti. I tak si občas rtěnku dám, především pokud jde o ples nebo nákupy. Naštěstí jsem objevila Color Drama - Intense Velvet Lip Pencil. Zamilovala jsem se do svítivě růžové a krásné fialové. Obě se líbily i mému příteli a říkal, že bych se mu v nich líbila. - ale, já sobě ne. Narazila jsem na odstín 140 Minimalist, což je překvapivě jemná, ale okouzlující barva, která se mnou odešla i domů. Mám z ní radost, ale ještě nevím, jestli mi bude vyhovovat. - na recenzi si počkej. Stála 80 korun českých, což je doufám cena rovna kvalitě.
A jak se zapojit do soutěže s Maybelline?
- Nakup v prodejně dm produkty Maybelline New York za 199 korun českých nebo více.
- Schovej si účtenku.
- Přihlas se na Maybelline stránkách v sekci soutěže.
- Vlož fotku účtenky a odpověz na otázku, kterou najdeš na místě.

Vyhrát můžeš kosmetický kufřík s produkty Maybelline, které přímo pro tebe vybere profesionálka. + workshop s make-up artistkou Maybelline New York a beauty blogerkou pro tebe a tvoje 4 kamarádky.

Pokud se i ty zapojuješ do soutěže, přeji hodně štěstí a tobě, i všem ostatním čtenářkám přeji krásný zbytek dne ♥

You May Also Like

15 COMMENTS

  1. Ja sa nezapajam, ale nakupila si si super vecicky:)
    Pozyvam na VELKU GA o Nivea, Rimmel a ine! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  2. hľadám nejakú dobru špirálu no škoda že si ju ešte nevyskúšala :D , no vyzerá naozaj skvelo,

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem jí použila. Zatím jen jednou, ale přijde mi, že je nic moc, což se doufám změní, protože o ní všechny tolik básní!
      Koukni se na jiné recenze, třeba ti poradí jak s touhle, tak i s jinou:)

      Vymazat
  3. Soutěž jsem zaregistrovala, ale rozhodla jsem se nezúčastnit.. Tobě každopádně držím moc palce! :) Pak dej vědět, jak ti vyhovuje řasenka, také o ní uvažuju :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Zni to zajimave.
    Mam jeden problém. V mé zvracene hlavě vnímám Maybelline a Rimmel jako dva konkurenty a když mám období jednoho a náhodou mě zaujme něco od druhého cítím se, jako bych toho prvního podváděla. Momentalne fandim Rimmelu pro jejich rtěnky aLe tohle mě vazne zaujalo, takže mám teď dilema, ale co. Monogamni vztahy v dnešní době už stejně tak cool nejsou, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si napsala hezky! :D :) myslím, že se na tebe Rimmel zlobit nebude :D

      Vymazat
  5. Řasenka tě určitě nezklame! Sama už jsem ji měla několikrát a vždy se k ní vracím :). A díky za tip, vůbec jsem o soutěži nevěděla, ale rozhodně se chci zapojit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem přišla s tipem alespoň pro někoho, kdo o soutěži slyší prvně:) myslím si, že jde o super příležitost:) a kdyby to vyšlo, bylo by to ještě lepší!

      Vymazat
  6. Super nákup, oba produkty mě také už nějakou dobu lákají vyzkoušet :) A v soutěži držím palce! ;)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) tak třeba se brzy na tvém blogu oba produkty objeví:)

      Vymazat
  7. s tou maskarou som počula názory 50/50 niektorým, že totálne sadla a iným (aj mne) vôbec, ale mne všeobecne vadia umelé kefky, tak to asi preto :) tie rúže v ceruzkách musím vyskúšať aj ja niekedy, nejak som im ešte neprišla na chuť :)
    Drew's Beauty
    Narodeninová giveaway

    OdpovědětVymazat