In FASHION & OUTFITS

BOMBER JACKET | NEW IN

Před pár dny jsem brouzdala po internetu a napadlo mě, že bych se mohla podívat, co mají v obchodech nového. Nebudu vypisovat, co vše mě uchvátilo a co všechno musím mít - to už by bylo klišé. Největší obdiv padl na bundu z New Yorkeru v nádherné khaki barvě, kterou jsem si neskutečným způsobem zamilovala! Dá se kombinovat s širokou škálou barev, materiálů a je jedním slovem kouzelná. 
Bundu jsem šla pořídit ve čtvrtek, ale poměrně hodně mě v kamenném obchodě zklamala. Nepřišla mi tak "top", jako na internetu a proto jsem ji ani nechtěla zkoušet. Všude mají plno nádherných slev a myslím si, že pokud půjdeš nakupovat, rozhodně uděláš dobře. Chodila jsem po obchodě a byla nešťastná, protože potřebuji bundu, která mi bude sedět a zimních bund už bylo dost. Přišel za mnou přítel a říkal, že se mu sice také tolik nelíbí - na fotce tisíckrát hezčí, ale ať jí zkusím, vždyť za to, nic nedám. A padla mi, jako ulitá! Přítel se společně s jeho rodiči dohodli na tom, že mi bunda sluší a ať jí koukám vzít. Bohužel, já toho názoru nebyla, nepřišla mi tak super jako na fotce, materiál mě moc nenadchl a tak jsem tam s ní stála a dumala zda je koupě výhodná nebo ne. A nakonec mě (bunda) ukecala. Jaké jsou mé momentální pocity? Spokojená jako blecha! - stalo se ti tohle někdy? Mě ne a proto jsem ještě do teď překvapená.
Kdyby stála 600,700 korun českých, pravděpodobně bych tolik nepřemýšlela, ale nad cenou 999,- jsem se opravdu pozastavila. Nerada nakupuji za tolik peněz, protože jich moc nemám a raději si koupím alespoň 2,3 kousky, z kterých budu ohromě nadšená než jeden. - výjimka za mnou a společné zážitky před námi. - udivuješ se nad tím, jak dokážu básnit o bundě? Nemusíš, to jsem celá já!

Zmiňovala jsem se o tom, jak jsem podlehla khaki barvě a v rámci mého podlehnutí jsem si připravila mou oblíbenou kombinaci právě s khaki.

Začala jsem zlepšovat práci s kosmetikou a zatím mě to ohromě baví. Zamilovala jsem se do stínů, s kterými si - pokud je čas - ráda vyhraji. První kombinace khaki je má nejoblíbenější. Kombinace s fialovou mě dokáže zvednout ze židle. Miluji, miluji, miluji! Ať jde o rtěnky nebo stíny, podle mě je to kombinace, která má něco do sebe.

Jak jsi na tom s khaki barvou ty?
- dnes jdu do porodnice, přivítat nového člena naší rodiny ♥
Přeji krásný zbytek dnešního dne!



Related Articles

16 COMMENTS:

  1. Já se nad cenou oblečení poslední dobou taky hodně pozastavuju. Mám to stejně, studuju, musím platit nájem a tak peněz není nazbyt. Ona kdyby ta cena odpovídala kvalitě, tak možná ... Ale koupit si džíny za 1000,- a za měsíc v nich mít z nevysvětlitelných důvodů díry? Tak to fakt ne ... (už se mi to stalo)
    Jinak v khaki barvě mám takovou jednu bundičku na jaro, jinak snad nic. Ale barva se mi líbí :)

    http://blog-nicole.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná bunda, nedivím se, že tě "ukecala". :D :)
    Mně se khaki barva líbí, ale denně bych jí nosit nemohla. Bohatě mi stačí, když si občas pujčím khaki parku od ségry. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jak se do něčeho zamiluji, nosila bych to do té doby, dokud se toho "nepřejím" :D

      Vymazat
  3. Tak to je super, že jsi nakonec s bundičkou tak spokojená! ♥ Vypadá krásně a věřím, že ji na jaře využiješ :)
    Já khaki barvu vůbec nenosím a ani se mi moc nelíbí.. holt to není moje oblíbená černá :D


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. černá je nejlepší, co si budeme povídat :D
      no, musím říct, že i teď ji nosím a je mi v ní teplo, což mě překvapuje:)

      Vymazat
  4. Khaki barva je úžasná! Ta bunda taky, ale pro mě asi není tak úchvatná, poměrem k ceně:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Máme stejný nakupující myšlení! Taky bych nad tou cenou dost uvažovala. Zrovna nedávno jsem si za litra kupovala sako, v kterým jsem vypadala sakra dobře, ale stejně se má ruka dost vrtěla, když jsem to sako měla jít zaplatit.. No, o týden později bylo za polovinu. Svět je občas ohavný místo.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej, tak tohle se mi stalo několikrát. Třeba, když jsem si kupovala rtěnku, která stála asi 200 a ten samí den jsem šla do jiné drogerie, kde byla za polovinu. Opravdu jsem si říkala, proč zrovna já.

      Vymazat
  7. Hledám podobný bomber, ale víc by se mi líbil ve stříbrné, která se dobře kombinuje s mou milovanou modrou :D

    K.
    www.inkpotstories.com

    OdpovědětVymazat
  8. Já nemám snad jedinou khaki věc, ne, že by se mi ta barva nelíbila, ale nějak mě asi nezaujal žádný kousek, který bych si chtěla pořídit :) ty bombery jsou hezký, ale přijde mi, že si je teď kupuje úplně každý a tak už mi to nepřijde ani jako něco extra stylového :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, třeba tuhle bundu si kupovalo hodně lidí, ale nevím o nikom v mém okolí, takže když se mi líbila, proč ne:)

      Vymazat
  9. Tá bundička vyzerá skvelo ! Khaki farbu mám veľmi rada :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.