DREAMS COMES TRUE.

Sny se neplní. To my si plníme své sny. Rozhodujeme o vlastním osudu a mnohdy o osudu druhých stejně tak, jako druzí rozhodují o tom našem. Bylo tolik času pro sebelítost, ale teď nastal ten správný okamžik vstát, otřepat se a jít dál. Jdeme si plnit sny, přátelé!


Když ti byla dána možnost snít, byla ti dána i síla své sny uskutečnit.


Jsem veliký snílek a věřím, že když chci, dokážu i nemožné. Bylo pro mě jednoduché sedět a myslet na to, co by mohlo být kdyby... Naštěstí jsem dokázala sama sobě nakopat zadek. Tohle není správná cesta! Sny se sami neplní nebo se pletu? Plní se sny sami od sebe jen tím, že na nějaký svůj sen myslíme? Pokud ano, chci to umět. Řekni, jak to děláš.


Jdi za svým snem a svět ti otevřete dveře tam, kde byly jenom zdi.


Před pár dny - při psaní článku, u kterého byl napsaný pouze název - vzpomněla jsem si na sen, který mě provází od malička. Jak jsem na něj mohla zapomenout? Chopila jsem se ho stejně tak rychle, jak rychle přišla samotná myšlenka. To je ono. Jdu do toho. Protože věřím, že to dokážu. Když jsem si uvědomila, kolik času jsem ztratila čekáním na vhodnou chvíli, rozzlobila jsem se sama na sebe. Plná hlava myšlenek. Jak to provedu, jak dlouho to potrvá, kolik věcí k tomu potřebuji a v neposlední řadě, bude to mít význam? - i kdyby ne, sakra myslím na to od malička. Proč by to nemělo význam alespoň pro mě samotnou? Má to větší význam, než si sama můžu myslet. Všechno jde, když věříš, když víš, že na to máš! 


Když myslíš, žes poražen, pak je to pravda.



Snad nikdy jsem v jednom článku nepoužila tolikrát slovo TO. - omlouvám se, ale jak pojmenovat něco, o čem nikdo neví. Těžká situace. Každý další článek bude výzva. Nesmím se prozradit, nesmím napovědět až příliš. Bude to mé malé tajemství. - ale až přijde čas, bude to stát doufám za to! Neexistuje jistota, ale víra a snění ano. 

Nikdy se nevzdávej svých snů jenom proto, že si myslíš, že se nedají uskutečnit. DAJÍ.


- jaký je tvůj největší sen?
- co myslíš, že plánuji? 
- nevím, jak dlouho potrvá odhalení, ale budu ráda, když začneš počínaje dnešním článkem tipovat, co mám za lubem. Budu tvoje odpovědi sledovat a za správné nasměrování nebo dokonce správný tip tě může čekat odměna. | ale jestli za pár měsíců nebo za rok, sama nevím!

You May Also Like

10 COMMENTS

  1. Míšo, já jsem tak strašně moc ráda, že jsem objevila tvůj blog! Strašně krásně píšeš a tvoje články se čtou samy :) Sice nemám nejmenší tušení, co plánuješ, ale věřím, že to bude stát za to! A nemůžu se dočkat, až nám to prozradíš :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy bych nevěřila, že si něco takového někdy na svém blogu přečtu! Moc jsi mě potěšila:) děkuju! ❤️ A snad to bude ve finále stát za to!:)

      Vymazat
  2. Krásná pozitivní myšlenka - a hlavně silná! :) Vidím to úplně stejně, sny máme jen my ve svých rukou, žádná chvíle v životě to nespraví, pokud si my nestoupneme a nezačneme něco dělat. :)
    Moc ti se vším držím palce! Těžko říct co máš v plánu. Možná ses rozhodla pro studium toho, co tě doopravdy bude bavit, nebo chceš vydat kížku...? Kdo ví? :) Budu se těšit na další zprávy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) je dobře, že nejsem sama:) uvidíme, co chystám :) ale jsem ráda, že se těšíš. Motivuje mě to pokračovat !

      Vymazat
  3. Mám taky moc velký sen, a podobně jako ty, jsem nikdy neměla sílu přestat snít. Konečně teď, si ho plním, a i přesto že to bude těžké, já vím že to dokážu. Přeji ti hodně štěstí, aby sis svůj sen naplnila!

    OdpovědětVymazat