DEAR BLOG #3

   mimo článek| tématická fotka s faktem, že mě přítel donutil koukat na Gossip Girl a mě se (díky bohu?) začala líbit!
Koncem týdne začínám studium k maturitě. Bohužel mi přijde, že ještě nejsem připravená. Místo povinné četby raději otevřu blogger a věnuji se psaní článků. Možná se šetřím od zbytečného stresu, ale když mám večer čas na přemýšlení, sama sobě nadávám. Pokud neodmaturuji, nebudu dělat to, co jsem si naplánovala|vysnila a pokud člověk jako já nedosáhne (svou hloupostí) toho, co tolik chtěl, nesmíří se s tím. Smutná skutečnost. Navíc mě příprava k maturitě a škola okrádá pomalu a jistě o všechno. Nemám čas, nemám ani chuť posilovat. Vidím na sobě se smutným zjištěním, že to, co jsem si tvrdě odpracovala se vrací - ve špatné formě. - oficiálně proto pozastavuji projekt #todayisyourday

Nebudu mít hot body in summer, možná ani spokojené prázdniny, protože při představě, že to nezvládnu a půjdu pracovat na místo toho, abych se věnovala tomu, co mě skutečně baví, chce se mi plakat. Smířila jsem se, že nebudu mít TU vysněnou postavu do plavek, ale na druhou stranu mám jedny z nejlepších výsledků za celou dobu mého působení na střední škole. A ve finále si uvědomuji, že známky, které mám jsou nic. - umělecké školy na známky při přijímačkách nehrají. - ale víš, on ten hřejivý pocit!


Mimo jiné mám asi největší novinu tohohle roku - zatím - a tou je, že jsem se znovu stala sestřenicí! Narodila se nám princezna Anetka a já měla tu čest, strávit s ní chvíli hned druhý den po narození. Neznám nic krásnějšího. Osobně se nemohu dočkat, až ten drobeček bude můj vlastní - ale na to je ještě tolik času, že mi přijde, že jsem asi ještě opravdu mladá a ne stará, jak o sobě tvrdím. Ale, co si budeme povídat. Nedávno jsem slavila 18 a i přesto mířím k číslu 19. Jak to mohlo takhle rychle utéct? - někdo by měl zastavit čas.
Před sto lety jsem si zakládala Twitter, ale přišel mi zbytečný a nudný. - to byly ještě doby, kdy se na Twitter psalo výhradně anglicky a já netušila, o čem psát. Nějaký ten týden zpátky jsem si založila nový, takže pokud máš chuť se mnou sdílet myšlenky - kterých není málo - přidej si mě, budu moc ráda, pokud tě budu bavit.

Napiš mi, jestli máš ráda miminka tak moc, jako já a jestli tě také čeká maturita nebo jestli ji máš za sebou. - ať mám naději, že mluvím k lidem, kteří se mnou soucítí!
Přeji krásný den, slečny ♥

You May Also Like

16 COMMENTS

  1. Anetka je krásná! :) A s maturitou si nedělej hlavu. Určitě ji zvládneš levou zadní. Je mi jasné, že ti to říká každý, kdo ji dělal, a ten strach stejně mít budeš, ale věř mi, že až bude po ní, zasměješ se, s čím sis tak dělala hlavu... :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím) většina říká, že je maturita vlastně jednoduchá, ale stejně, dokud nebude po ní, trápím se myšlenkami, co se stane, když ji neudělám:/
      to prvotní zklamání. Ale děkuji!

      Vymazat
  2. Maturitu už mám teda 3 roky za sebou, takže se to dobře mluví, ale třeba ti to pomůže.. Není to vůbec tak hrozné, jak se zdá. Pokud jí nezvládneš, a já myslím, že určitě zvlůádneš, bude to jen a pouze v důsledku nějakého stresu či aktuálního výpadku. Je zbytečné se tím stresovat, snadn ikdo, kdo tam bude sedět, tě nechce vyhodit, obzvlášť jsou-li tvoje výsledky dobré. Ta vejška už je o něčem jiném. Já se třeba teď stresuju tím, že nezvládám napsat bakalářku. Ten, kdo dělá doktorát, bym i taky řekl, že je to ještě ok :D Držím ti pěsti a zbytečně se nestresuj. I kdybys měla o rok protáhnout (např. jazykovkou a přípravou na nepovedené přijímačky) nebo maturovat v září, o nic nejde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za moc milý a povzbudivý komentář!
      já vím, že se stresovat nemám a že je vlastně jedno, jak to dopadne, protože jsou důležitější věci, ale stresuji se neustále. Hádky nesu špatně, učivo, které nezvládám,.... všechno má na mě dopad. Nad vším tak moc přemýšlím, až si sama sobě připadám hloupě. Ale jak říkáš, když to neudělám, stane se to kvůli výpadku nebo stresu. A s tím bojuji. Jakmile jsem opravdu ve stresu, nic najednou neumím. Bojím se, že se to stane a vše, o co jsem se snažila bude k ničemu.
      Ale snad se smilují!
      Tobě držím palečky, ať to také zvládneš! a do budoucna také:)
      a ještě jednou děkuji za komentář, mám z něj radost:)

      Vymazat
  3. Malé bábätko je krásne ! :) A skvelé, že máš super známky ! Ja som síce ešte len tretiačka a maturovať budem až o dva roky (hej, hej päťročná stredná :D), ale už teraz sa toho desím ! :D
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. další rok bych na téhle škole nezvládla :D má obrovská motivace e odmaturovat, abych mohla odejít!
      i tak, držím palce do budoucna :D

      Vymazat
  4. Míšo, ničeho se neboj, jsem si jistá, že maturitu určitě zvládneš! ♥ Ale úplně tě chápu, že to jsou pro tebe stresy.. já sama když si vzpomenu na sebe před rokem, bylo to strašný a byla jsem přesvědčená, že se to nedá zvládnout, že já to nezvládnu.. Nejhorší jsou ty myšlenky, co by, kdyby, mohla jsem si stokrát říkat, že když to neudělám, nic se nestane, ale ten pocit, že bych zklamala samu sebe, ostatní.. Hrůza. Ale nakonec mi to přišlo úplně v pohodě, strašně rychle to uteklo, mám pocit, že dohromady jsem jim tam nic neřekla a za chvilku to měla za sebou.. A když něco takovýho řeknu já, královna všech stresařek, je to co říct.. Vážně se neboj, ikdyž se ti to možná nezdá, učitelé ti to chtějí dát :) ..a jednou budeš na maturitu ještě s láskou vzpomínat, oproti vysoké je to ještě brnkačka ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, učitelé nás zatím jen podráží. Příští týden nám řeknou, koho pustí a koho ne. Jsou tu dvě učitelky, které nás nechtějí pustit ani se 4 a vzhledem k tomu, že máme teď ohromě těžkou češtinu, kterou skoro nikdo nezvládá - typický učitelé. Celé roky nic nedělají a poslední rok do nás tlačí všechno, tak se opravdu bojím, že dostanu 4 a ona mě nepustí:/
      Ale děkuji za podporu! Budu tu na blogu informovat!

      Vymazat
  5. Taky mě za měsíc čeká maturita a ještě jsem si nezačla ani dávat do pořádku zápisky, takže tě úplně chápu. Gossip Girl jsem zkoukla celou a musím říct, že patří k mým nejoblíbenějším seriálům. A co se týče miminek, zbožňuju je! Pořád se vyptávám tety, kdy bude další mimčo na cestě, protože mi jednou řekla, že má v plánu další a nemám tušení, jestli to myslela vážně nebo ze srandy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce! Já mám skoro vše hotovo, až na povinnou četbu do které se ne ne dokopat:/

      Vymazat
  6. Mě maturita čeká až za rok, díky tomu, že jsem přestupovala, ale každopádně držím palce a věřím, že to zvládneš! :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Presne viem ako sa cítiš ohľadne tej maturiry. Ja tiež tento rok maturujem a ešte som sa ani nezačala poriadne učiť :/ Tiež sa veľmi nestresujem a bojím sa, či sa vôbec dostanem na školu, ktorú chcem ísť. :( Najhoršie je, že v škole máme stále písomky a je toho veľa takže keď sa naučím do školy, už sa mi absolútne nechce pozerať do maturitných tém :((
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak! jsem ráda, že naše třída není jediná. Je toho tolik do školy, že nestíhám maturitu. Snad to nějak dopadne:/ držím palce!

      Vymazat
  8. Maturitu určite zvládneš ! :) Budem ti silno držať palce ! :) Malá je krásna ♥

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovědětVymazat