BRUSHES | ALIEXPRESS

Před pár měsíci jsem se konečně odhodlala ke koupi štětců z aliexpress a v dnešním článku napíšu několik poznatků, kterých jsem si zatím všimla. Přesně si nepamatuji, kolik štětců v sadě bylo, ale doufám, že 9. - s mou schopností ztrácet všechny své věci bych se nedivila.
Aliexpress je mým oblíbeným online obchodem, kde mimo jiné nakupuji oblečení. - pokud mám napsat článek jak to chodí na aliexpress, budu ráda.

Vybírala jsem si samozřejmě podle ceny a stejně tak i podle barevné kombinace. Nejvíce mě oslovila zlato bílá, kterou jsem si musela objednat!
Obecně se zdají rukojeti pevné, ale zároveň poměrně lehké. Drží se dobře a nevykluzují. Ze štětců na pleť používám pouze dva. Na tvářenku - výjimečně a na konturování. Pro nanášení tvářenky jsem vybrala zakulacený, zkosený štětec, kterým se alespoň mě tvářenka obstojně nanáší na tváře. Štětec je nádherně jemný, což je pro všechny tyto štětce na první osahání zřejmé. - na první osahání a dalších milion. Nebudu lhát. Když mi štětce přišly, bylo mi líto je použít. Na mazlení jsou totiž super!
Štětiny nepadají a já jen doufám, že jemné zůstanou navěky věků.
Na nanášení bronzeru mám vybraný zkosený štětec do špičky, kterým se skvěle konturuje, zejména kontury lícních kostí díky špičce, kterou lze dobře "vykreslit" tvář. - nejsem odborník a termíny, které používám jsou leckdy úsměvné.


Z malých štětců využívám také dva. Jeden na nanášení přes celé víčko a druhý na spodní linku, popřípadě na vnější záhyb oka. Plochý štětec na stíny je jemný, dobře se s ním pracuje, ale možná by mohly štětiny držet více po hromadě. - třeba je to správně, ale jak jsou štětinky jemné, mávají ze strany na stranu, což je nejlepší - alespoň podle mého na blendění. Druhý štěteček je do špičky, proto ho ráda využívám pro spodní linku, kterou často vytvářím s pomocí stínů nebo do záhybů. Mluvila jsem o štětinách, které by mohly držet pohromadě, ale ne v tomto případě. Tím, jak má štětec špičatý hrot, trochu popichuje a někdy je pro mé oko manipulace s ním nepříjemná.

Celkově bych štětce ohodnotila velice pozitivně. Pokud začínáš s líčením nebo si jednoduše se štětci nevíš rady, doporučuji začít s takovými, jako jsou tyhle. Obyčejné, za pár korun, ale poslouží! Určitě nevydrží na věky věků - jak jsem si přála, ale poslouží a po čase tě nebude bolet je vyhodit.

You May Also Like

14 COMMENTS

  1. Vypadají krásně, sama zkušenosti s nakupováním na aliexpressu nemám, čas od času mi něco objedná kamarádka:D Jinak super článek:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nakupování je jednoduché a zatím jsem se vším spokojená:)

      Vymazat
  2. Štětce potřebuji, tyto vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají suprově, já mám taky jedny z Aliho a jsem s nimi pořád spokojená, i když už se nějaké trochu rozlepují :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, zrovna dneska jsem se s nimi líčila a připadalo mi, že se ten, co používám na bronzer malinko hýbe a to jsem si říkala, že zrovna, když napíšu článek :D

      Vymazat
  4. Super článek. Já na tyto štětce už taky koukala, byly myslím za necelých 5 euro/liber což dělá kolem 150,- což je dobrý cena za 8 nebo 10 štětců. Někdo jich nabízel 8 někdo 10 v sadě. :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teď přemýšlím jestli koupit nebo ne. :)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud smím poradit, jsou opravdu dobré na to, za jakou jsou cenu:)

      Vymazat
  6. Nevím, kolik článků a videí už jsem o těchto štětcích četla nebo viděla, ale bylo jich fakt dost na to, abych si je už taky objednala. A furt ne a ne, vždycky na to zapomenu nebo si koupím raději něco jiného :D
    Dazzlicious | GIVEAWAY o čistící kartáček Braun

    OdpovědětVymazat
  7. Na štětce z Aliexpressu čtu jen samou chválu, ale přesto bych si je tam asi nikdy neobjednala.. Nedokážu popsat přesně proč, ale nějak jsem k nim pořád nepojala důvěru.. s mým štěstím by mi určitě přišly nějaký poškozený :D


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, vím o čem mluvíš:) u některých obchodů mám blok a nejde to nijak překonat:)

      Vymazat