A FEW WEIRD THINGS ABOUT ME. | for 5.000 blogger views

Velice podobný článek jsem psala už jednou, ale řekla jsem si, proč ne i sem? Tímto způsobem bych chtěla poděkovat za hranici 5.000 návštěv mého blogu. Děkuju!
Když pouštím videa na youtube mých oblíbených youtuberek, dám nejprve "like" a až poté se na něj dívám.
Nerada používám příbor. Všechna jídla jím lžící a pokud to nejde, nakrájím si jídlo předem a následně jím pouze vidličkou. - restaurace jsou má výzva.
Když mám strach, mluvím. Hodně, nesmyslně.
Na strašidelná videa | horory koukám skrz prsty. - připadám si bezpečněji.
Ještě nikdy jsem ze žvýkačky nevytvořila bublinu. 
Nesnáším popcorn. Vadí mi jeho vůně a nedokážu být s člověkem, který jí popcorn v jedné místnosti. - úsměvná situace se stává ještě úsměvnější, když jsem ho před několika lety měla ráda.
Asi ještě před rokem jsem o sobě mluvila v mužském rodě a říkala si "Karel".

Hry na mobilu, psaní na klávesnici - všechny tyhle aktivity dělám prostředníčky.
Tam kde není provoz, chodím uprostřed silnice - to se mi nedaří, když jdu s přítelem.
Tomu, co je roztomilé říkám FUFÍK.
Po prášcích na bolest se chovám jako po koksu. - když zabere a začne mi být dobře.
Nesnáším, když mi někdo sahá na vlasy a rovná mi je. - dřív mi tohle vůbec nevadilo..

Kamarádka mě naučila říkat slovo "šulací". - význam pro věci, které jsou hebké, příjemné, chundelaté..
Když jsem s Janičkou (kamarádkou) natáčela Jelly Beans, chuť ušního mazu mi chutnala jako cukrová vata.
Cukrovou vatu nejím. - viz. předchozí bod.
Jsem detailistka. Pokud se mi například v diáři nepovede jedno písmeno, nejraději bych celou stránku vytrhla, spálila a sprovodila z povrchu zemského. - i když to nikdo jiný nevidí.
Jsem snílek. Ráda si představuji věci, které se pravděpodobně nikdy nestanou. - ale jednorožce bych si někdy ráda pořídila.
Po cvičení si myslím, kolik svalů mám. - a po chvíli všechny svaly zmizí a s nimi i má naděje.

Pokud i po takovém článku zůstáváš mým čtenářem, můžu sama sobě gratulovat, jak úžasné čtenáře mám! ♥


You May Also Like

13 COMMENTS

  1. Musím povedať, že si zaujímavý človek:d niektoré máme aj spoločne, napr. posledné tri^^ Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
  2. ten Karol ma strašne pobavil :D fakt vtipné fakty :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek! ..a můžu ti uklidnit, zas tak "divná" nejsi :D Nebo lépe řečeno, sama teď mám rozepsaný tenhle článek a teď jsem hodně na vážkách, jestli ho mám vůbec kdy vydat, protože jsem v něm toho na sobě práskla tolik, že to snad ani nemůžu vypustit do internetového světa :D


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :D :)
      K tomu se zvládneš dokopat:) věřím ti! :D

      Vymazat
  4. Ja a diáre sú pre mňa veľká výzva. Píšem do nich opatrnejšie ako do úradnej listiny :D Tiež mám vždy chuť vytrhnúť rovno celú stranu ak sa pomýlim, alebo niečo napíšem inak ako som pôvodne chcela :P Taktiež som neustále s hlavou v oblakoch a nie je situácia pri ktorej nepremýšľam o vlastných divokých scénaroch. Dokonca aj dnes sa mi bežne stane, že si predstavujem ako sa v stromoch skrývajú víly a iné šialenosti :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že v tom nejsem sama! :D :) a o vílách se mi nezdá, ale myslím, že kdybych o nich začala přemýšlet, už se jich nezbavím!

      Vymazat
  5. Skvelý článok :) S tým písaním do diára to mám tiež, keď sa mi nejaké slovo nepodarí pekne napísať najradšej by som si kúpila rovno nový :D

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji:) koukám, že se rozrůstáme s tím diářem :D

      Vymazat
  6. Tento článek mě dost pobavil :D. Co se týče toho psaní na mobilu prostředníčky, tak já pár takových lidí už viděla, ale myslela jsem si, že je to nějaká úmyslná forma nenápadného protestu, že prostě chtějí takto nenápadně na všechny ukazovat fakáče a celý svět tak posílat do... ehm... patřičných míst :D. Co se týče toho jedení lžičkou, tomu moc nerozumím, jako že si nedovedu představit, co kromě polívek bych jedla jen lžičkou. Zřejmě to bude tím, že jsem veganka a většina mé stravy je rostlinného původu a často používám naopak třeba jen vidličku, ale moc si nedovedu představit, jak honím po talíři salát lžičkou :D.

    OdpovědětVymazat