VALENTINE´S DAY

Letos zažiju prvního Valentýna ve stavu "zadaná". Upřímně se toho pro mě tolik nemění, ale na druhou stranu si nebudu jako každý rok vyčítat, že mě nemá nikdo rád.
K Valentýnu neodmyslitelně patří červená barva. Stejně tak jsou ideální šaty, které dodají na ženskosti a sexappealu! - také ti šaty s vykrojeným srdíčkem připadají roztomilé?


Límečky a mašle jsou podle mě dalším skvělým a roztomilým kouskem. Proto bych volila nějakou košili, popřípadě halenku s límečkem.
Doplňky budou pravděpodobně oblíbenou položkou většiny slečen. Pomohou oživit jednoduchý outfit a zároveň podtrhnou dívčí stránku.
Líčení bych volila přirozené. Popřípadě jednoduché stíny|linky a tmavá rtěnka. Dávej si pozor aby vydržela jídlo a pití, které budeš konzumovat. Nebudeš muset řešit rtěnku na zubech nebo nechtěný botox.
Jak by ses připravila na Valentýna ty?
- rozdávej lásku každý den a kašli na Valentýna!

You May Also Like

22 COMMENTS

  1. Super clanek, na Valentyna bych byla pro upnutejsi saty. Kosile s kontrastnim limeckem je ale take super :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) ono by se toho dalo na sebe vzít tolik!:)

      Vymazat
  2. Moc pěkná inspirace! :) Já Valentýna vůbec řěším, není s kým ho slavit ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Děkuju:) já ho vždycky "slavila" s kamarádkou nebo sama :) ono to jde i bez chlapa!

      Vymazat
  3. Ešte tam chýba čipka a bolo by tip-top! pekný príspevok

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Tie červené šaty s tým srdcovým vykrojením sú rozkošné :3 A takisto aj tie rúže, ja som posadnutá rúžami! :) Momentálne nude :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Já naopak trávila poprvé Valentýna jako nezadaná, takže jsem nemusela řešit jak budu vypadat. :D Všechny ty 3 šaty se mi moc líbí! :)
    Zvu tebe a tvé čtenářky na svou giveaway za 100 odběratelů. Budu ráda, když ke mně nakoukneš a popřípadě se zúčastníš.
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ani tak neupravovala jinak než jindy 😃 Kouknu, děkuji za pozvání:)

      Vymazat
  6. Krasne vecicky, super inspiracia. Ja som bola ladena skor do tmava na Valentina a inak upravena asi ako po vacsine :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) ono je to asi nejlepší, být tak jako obyčejně:)

      Vymazat
  7. Love those lip colors you've chosen! Especially the brown tones. Definitely not only for the 14th of February ;)

    XX from Germany
    Jecky
    Want Get Repeat

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný článek, aneb jak se říká v jednoduchosti je krása, tak to vidím každoročně na Valentýna ja! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný článek, aneb jak se říká v jednoduchosti je krása, tak to vidím každoročně na Valentýna ja! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. awesome post :)
    Have a nice weekend! Kisses :

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  11. Červené šaty a stříbrné doplňky - dokonalá kombinace! :)

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat