#TODAYISYOURDAY

Vedu blog s úmyslem motivovat sebe i ostatní a díky tomu jsem vytvořila projekt s hashtagem #todayisyourday v kategorii |lifestyle|. Tímto projektem bych ráda pomohla své maličkosti zvládnout cíle, které jsem si stanovila a ještě raději bych pomohla někomu, kdo se snaží něčeho ve stejné oblasti dosáhnout. Vzájemná motivace může začít!

A FEW WORDS FOR A START
Cvičení se věnuji dlouho, ale vždycky jsem se nechala odradit. - málo energie, zdraví, škola, učení.
Pořád něco mě nutilo nedokončit to, co jsem jednou začala a teď už mě tohle nic nedělání nebaví.
V sobotu 30.1.2016 jsem zahájila svůj plán. Přišlo mi jako dobrý nápad, sdílet s tebou své pokroky a možná se mi povede ne jednoho z nás motivovat, aby pokračoval se mnou.

WHAT´S THE POINT?
Pravidelně budu přidávat motivační články, vlastní pokroky, recepty, cviky, které cvičím a ve své podstatě vše, co do světa zdravého životního stylu patří. Nechci radit, jak vytvarovat zadek, shodit špíček na břiše nebo jak se účinně zbavit celulitidy na nohách. Chci psát o sobě, o svém těle a o tom, co dělám. Stanovila jsem si jasný cíl, kterého chci dosáhnout.
Fitness plan for hot body in 2016.

Pokud i ty začínáš se změnou a jdeš za svým snem|cílem, přeji ti plno úspěchů a hlavně co nejvíc motivace, výdrže a sebevědomí! Tahle cesta nebude jednoduchá, ale na konci bude stát výsledek za to! Přidáš se?

You May Also Like

12 COMMENTS

  1. Super článk. :) A ver mi, určite nie som jediná, ktorá sa pridá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, takovou reakci jsem nečekala! Děkuji:) budu jen ráda:)

      Vymazat
  2. Super článok ! :) Ja pravidelne cvičím už dlhšie, ale určite si rada prečítam od teba články tohto typu :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Také se snažím to teď dát trošku dolů a hlavně se zpevnit! Hodně štěstí ti přeji! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát:)
      Tobě také přeji co nejlepší výsledky a hodně štěstí!

      Vymazat
  4. Tak to se moc těším na další články a držím ti palce! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý článok a budem držať palce. Teším sa na tvoje príspevky :) Ja som začala po skúškovom chodiť na jumping (cvičenie na trampolínach) a je to pecka :)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) To musí být paráda! :D já mám sotva kde chodit do fittka, takže se musím spolehnout na vlastní trénink:/

      Vymazat
  6. Škoda se budu muset se změnou svého životního stylu ještě chvilku počkat, protože teď se musím soustředit na bakalářku, státnice, blog, projekty atd. Takže jsem ráda, že s obtíží stíhám tyhle aktivity. Každopádně máš hezký blog, je takový jiný a určitě ho budu číst! :) Až budu na pc, hned si tě přidám do pravidelných čtenářů! Budu moc ráda, když se mrkneš na můj blog a pokud tě zaujme, tak se můžeš případně stát čtenářkou. Po dosažení čísla 200 pravidelných čtenářů chystám velkou giveaway, tak ať ti neuteče :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. držím palce! mě čeká ještě maturita, takže mám teď také na pilno:/ děkuji:)

      Vymazat