In PHOTOS

♥ TIME FOR PROM ♥

4.12.2015 jsem byla oficiálně ošerpovaná na maturantku. Článek vychází později z důvodu dlouhého čekání na fotky, ale konečně je i tady a ty budeš u toho!
- Nerada se zúčastňuji společenských akcí, ale protože tahle společenská událost byla částečně i moje, musela jsem se profackovat a jít s davem.
- Blog mi zapříčinil tvorbu, psaní a tisk maturitních novin. Kdo jiný by je mohl mít na starost než "holka, co píše blog", že.
- Strach z lodiček a schodů při šerpování dopadl nad míru očekávání dobře. Bez úrazu a trapasu.
- Fotograf nebyl nejbáječnější, ale při zavřených očích se mu fotky povedly.
- Užila jsem si společný večer s rodinou, přítelem, přáteli a v neposlední řadě se spolužáky.
- Odtancovala, odusmívala, odfotila a odkráčela jsem, co se po maturantce očekává a šla spát.
- Nečekej po abstinentce vzrušující zážitky! Ale i tak to byl jeden z NEJ v mém životě ♥


Pokud tě ještě maturitní ples čeká, neboj se, mysli pozitivně - ne jako my - a buď svá! - úžasná budeš pro své blízké vždycky ♥

Related Articles

14 COMMENTS:

  1. Krásne fotky! Musel to byť skvelý večer! :) Naša stužková bola skvelá, najskôr stresy a hádky v triede čo ako bude, ale nakoniec to bolo úplne krásne a skvelo sme sa zabavili :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měli jsme to stejně:) ale myslím, že hádky a ten zmatek kolem všeho k tomu prostě patří!
      děkuji:)

      Vymazat
  2. Moc pěkné šaty :) My bohužel měli jen stužkovák v restauraci bez plesu...

    http://stylebysabi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsi princeznou! :) Já sama také moc takovéhle společenské akce nemám ráda, ale na svůj maturitní ples vzpomínám moc ráda a nejradši bych si ho hned zopakovala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to na těch fotkách sluší! ♥ Účes i šaty na jedničku. :) Jsem ráda, že sis to užila!

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.