SECOND LEVEL UP! #TODAYISYOURDAY

V minulém článku můžeš najít první level up článek o mých pokrocích a celkově o tom, co projekt #todayisyourday znamená. 
Dnes začíná další část mého tréninku.

7.2.2016 - 14.2.2016
Fitness plán zahrnoval 35 minut cvičení a samozřejmě nepřejídání a zdravějšího životního stylu.

STANOVENÉ CÍLE ► 
Stejně jako v předešlých cílech jsem si stanovila přípravu těla na pravidelný režim ohledně stravy.
Zvýšit tělesnou aktivitu a naučit se vydržet až do konce!

WHAT I´M DOING?
K 30 ti minutám cvičení jsem přidala dalších 5. Musím přiznat, že jsem tento týden svůj cvičební plán na začátku zanedbávala. Cvičila jsem, to ano, ale šla jsem na ples a měla málo energie. Cvičení jsem moc nedala, i když.....SNAHA BYLA! - i tak jsem na sebe pyšná a zároveň jsem sama sebe zklamala. 
Dnes přidávám 10 minut - budu pokračovat 45 ti minutovým cvičením. - a na to se těším!


Jídelníček mi celkem jde. Snažím se do sebe dostat co nejvíc dobrého. Jím ovoce, zeleninové saláty, snažím se solit co nejméně, nesladím - což je u mě normální a nepřejídám sebe ani své tělo!
Tenhle týden jsem ale cítila hlad - na rozdíl od minulého týdne. Pravděpodobně jde o špatné vyvážení živin, ale všechno není hned a i já se stále učím, jak zacházet a rozvrhovat potraviny.

Pro správný|zdravý život je důležitá také mysl! V dnešní době je poměrně těžké vyhnout se stresovým situacím a právě proto by jsme se to měli učit. Nestresovat se zbytečnostmi a radovat se maličkostmi. Já se naučila omezit vnímání pro mě zbytečných lidí. - neřešit pomluvy a věnovat svůj čas myšlenkami na někoho, komu na mě záleží. A je to fajn!

WHAT HAS CHANGED?
Motivace nezmizela! Stále přidávám nároky na své tělo, ale i na sebe, protože moje tělo a já jsme jedna mysl. Bohužel se po jednom cvičení nedopracujeme ke krásně vypracované postavě a právě proto je nejdůležitější vydržet a věřit si! Cíle, které jsem si stanovila ohledně stravy se mi plnit daří. Jsem spokojená především se svýma nohama. Vždy mne po každém cvičení bolely nohy. Musím zaklepat, že po týdnu posilování se tohle o hodně zlepšilo! Dokážu docvičit co potřebuji a viditelně se lepší svalstvo na mém těle. Lehce se mi zpevnil zadek, stehna, ale i břicho. Výsledky nejsou tak viditelné, ale já na sobě malé změny pozoruji. Znám své tělo nejlíp a věřím, že časem tyhle změny uvidí i ostatní.

Na závěr bych chtěla poděkovat všem čtenářkám mého blogu za velikou podporu u předchozích 2 článků ♥ Držím palce i tobě, protože nikdy není pozdě začít!

You May Also Like

4 COMMENTS

  1. Já četla "second hand" tak jsem se těšila na úlovky a ono nic :-( :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za zklamání:/ ale to zase jindy :D :)

      Vymazat
  2. Super článek, moc ti fandím, s tím cvičením se jen zeptám - to cvičíš každý den? Pokud ano, tak určitě brzo dočkáš velkých pokroků, ale přijde mi, že sis na sebe naložila docela dost! :D jinak co se týče solení, toho se zas neboj... dřív to všichni tvrdili, jak je sůl škodlivá, no teď se zas víc a víc dočítám, že lidé v důsledku toho téměř přestali solit a to taky není správně :) chce to najít nějakou rovnováhu :)
    Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. solím s mírou:) asi bych se soli úplně nevzdala.
      děkuji moc za podporu! jinak necvičím každý den:)
      cvičím 5 dní v týdnu, ale rozhodla jsem se svůj "fitness plán" trochu poupravit. Přidám si trochu jógy, více kardia a méně posilování. To mi asi bude sedět líp:)

      Vymazat