In COSMETICS

PALETKA OČNÍCH STÍNŮ | MAKEUP REVOLUTION ICONIC 1

Dnes bych ráda zrecenzovala svou nejpoužívanější, nejmilejší paletku očních stínů od Makeup Revolution London. Článek o tom, jak se ke mě dostala si můžeš přečíst na starém blogu.
Makeup Revolution London je firma, kterou mnohé bloggerky považují za kopii značek jako Sleek nebo Too Faced. Osobně si myslím, že je na světě nepřeberné množství značek a je těžké se od nich odlišit. Je dobře, že si můžeme vybrat, jestli si připlatit za značku nebo koupíme levnější variantu.

Tuhle paletku jsem dostala zdarma k nákupu na webu PinkPanda. Dlouho jsem ji chtěla a teď mi dělá společnost více než jeden rok. Používám jí při každém líčení, ať jde o každodenní makeup nebo plesové líčení. Tahám ji sebou všude a je to na ní vidět. Zvlášť na jejím obalu, který je z plastu - podrápaný, umatlaný, prasklý. Celkově vypadá samotná paletka kvalitně. Má průhledné horní víko s černým rámem, na kterém se leskne zlaté logo Revolution kosmetiky. Zadní strana udává potřebné - i nepotřebné - informace o výrobku.

Paletka obsahuje 12 stínů, které se dále dělí na 6 světlých a 6 tmavších. Najdeš tu 3 matné barvy a zbytek barev se shimmerem. Působí přirozeně, jemně a lze s nimi vykouzlit jakékoli líčení. Stíny jsou práškové, jemně namleté a prášivost mají minimální. Na víčku zvládnou celý den i bez podkladové báze. Na mastnějších víčkách jsem je netestovala, ale s bází by měly vydržet.

Nejsvětlejší stín - hůř pigmentovaný, ale hodí se pod obočí nebo do vnitřního koutku oka. Do vnitřního koutku oka má u mě využití druhý nejsvětlejší stín se shimmerem, který hází růžové odlesky. Je nádherný, především pro projasnění oka. Nejpoužívanější jsou u mě dva hnědé, matné stíny, kterými stínuji oko především pro nude líčení. Jsou poměrně dobře pigmentované,ale v rámci jemných barev. Pro tmavší finish se hodí převážně barvy od středu paletky směrem vpravo. Z tmavých stínů je pro mě jedničkou tmavě hnědý stín s lehkým shimmerem, pomocí kterého ráda stínuji vnější koutek oka.
Paletka stojí kolem 200 korun českých. Už teď jsem si jistá, že Iconic 1 není poslední paletkou od Makeup Revolution London, kterou vlastním. Cena = kvalita.

Related Articles

18 COMMENTS:

  1. Odpovědi
    1. omlouvám se za smazání komentáře včetně komentáře od NADUSH. Omylem se mi to povedlo přes telefon:/

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Už na ní hrozně dlouho koukám v drogerce a mám ji i na wishlistu a furt jsem se k její koupi nedokopala :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stojí za to!:) samozřejmě je plno kvalitních, drahých paletek, ale tahle za ty peníze stojí:)

      Vymazat
  4. Paletka vypadá celkem dobře, líbí se mi ten zlatý stín :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Také mám od této značky jednu paletku a je vážně skvělá :) Taky jsem si jistá, že není moje poslední ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Super recenze. :) Bohužel jsem ještě nezkoušela, ale myslím si, že jako základ úplně super a přesně tak - využití najde jak přes den, tak i na večer. :) Navíc tyhle tóny jsou podle mě pro blondýnky perfektní. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj akurát som pri odpisovaní na komentáre narazila na tvoj blog. Veľmi sa mi zapáčil a tak som nemohla inak ako sa stať jeho člekou. Si veľmi šikovná, len tak ďalej, budem sa tešiť na ďalšie a ďalšie nové články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, to mě těší:) Děkuju ti za milý komentář!:)

      Vymazat
  8. Já mám tu matnou a jsem spokojená, MUR paletky mám ráda :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Nedávno jsem si konečně taky pořídila jednu paletku od Revolution. Nejsem moc stínová, protože většinou není tolik času, ale tuto jsem si opravdu oblíbila. A za tu cenu? To je krása :).

    Budu ráda, když zavítáš i Ty ke mně na blog :).
    Krásný den!
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se podívám i k tobě:) děkuji za pozvání!
      a Revolution je opravdu za tu cenu super:) také si s očima moc nevyhraju, ale nějaký ten stín k lince je pro mě ideální:)

      Vymazat
    2. Není vůbec zač! :)

      Jojo, také je vždy využívám k černé lince :).

      Vymazat
  10. Po Iconic paletce koukám už nějakou chvíli :D Asi si ji vážně koupím :) díky za recenzi :):):)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.