In COSMETICS

MICELÁRNÍ VODA | BIODERMA

Článek na micelární vodu od Biodermy jsem již psala. Vyhrála jsem ji na blogu Lola-J a měla tu čest ji vypotřebovat. V dnešní recenzi se s tebou podělím o zkušenosti s ní.
Do rukou mi přišla 250 ml lahvička s jednoduchým štítkem, typickým pro produkty značky Bioderma. Micelární voda z řady Sensibio určená pro citlivou pokožku. Pleť může být dehydratována a tímto problémem je způsobena křehkost a její vysušení, kterému by neměly micelární vody Sensibio napomáhat. Za sebe nemůžu říct, jestli jde o micelární vodu vhodnou pro takový typ pleti, protože problémy s pletí nemívám. Ale pokud bych si měla vybrat, zkusila bych do ní investovat.

Micelární voda Sensibio H2O je bez parfemace, což je pro především večerní odličování ideální. Pleť si má odpočinou a upřímně mi není příjemné mít na obličeji přeparfemované produkty, na které bych si měla dát další přeparfemované produkty.

Další její výhodou je, že by měla být hypoalergenní. Tahle informace nasvědčuje tomu, že je vhodná pro širokou škálu pletí a to i bez podráždění.

Micelární voda bez alkoholu a parabenů? Ano! Vzpomínám na své první období líčení a s ním i spojené odličování. Měla jsem čistící produkty na obličej, které byly samí alkohol a použít jsem je mohla asi 2x. S pletí mi dělaly neskutečný bordel, ale populární byly, to se musí nechat.

Odlíčení s ní je vždy příjemné. Jednoduše zbaví nečistot, ale nevím, jak si poradí s voděodolným líčením. Pleť je po ní čistá a svěží. Možná se malinko lepí, ale nepřijdeš si jako s lepidlem na obličeji, což je pozitivní zpráva. Otvor, kterým se micelární voda nanáší na tamponek je větší, ale ne přehnaně. Cena se pohybuje kolem 300 korun českých za 250 ml a lze sehnat také 500 ml balení, které je samozřejmě dražší. - asi o 100 korun. - což se podle mě vyplatí víc.
Pokud bych měla peníze navíc, rozhodně bych do ní investovala. Společně s ní používám micelární vodu od Garnier, ale i tak mi vydržela skoro rok. Při běžném, každodenním používání by mohla zvládnout půl roku s grácií.



Related Articles

10 COMMENTS:

  1. Já ji také kdysi používala a je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Micelárky Bioderma jsou top :). Mám citlivou pleť a třeba Garnier nemůžu vůbec srovnávat, to je jako nebe a dudy. Nejraději mám od Biodermy zelenou micelárku která je zároveň na problematickou pleť, ale v těsném závěsu za ní je tato růžová :).

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám už roky tu zelenou a nemůžu si jí vynachválit. Je perfektní a zrovna minulý týden jsem byla v lékárně pro nové balení. Kupuji vždy to výhodně balení po 2x 500ml za něco málo přes 500,-, protože tohle se vyplatí finančně nejlépe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip!:) jestli je to výhodnější, asi si je koupím.

      Vymazat
  4. Taky ji používám denně a přesně jak píšeš - na večer bych fakt nepotřebovala něco, po čem mě ještě budou pálit oči. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tuhle mám a je super. :)
    Míšo, zvu tebe a tvé čtenářky k sobě na giveaway. Budu ráda, když ke mě nakoukneš a třeba se zúčastníš. :)
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.