In DAILY THINGS

DEAR BLOG #2

Jarní prázdniny utíkají jako prsty po klávesnici. Píšu, píšu a nevím kde přestat. Myšlenka za myšlenkou a najednou je jedna myšlenka smíchaná do další a mačkám delete, protože tohle nebude číst nikdo - včetně mě.
Pochybuji, že se tu najde duše, která mě zná z dlouho zapomenutého blogu nebo facebooku, kam jsem přispívala vlastními povídkami, scénáři a příběhy. Co propojit tohle všechno? Zachumlala by ses do deky, uvařila čaj a přečetla na mém blogu příběh, který ti pravděpodobně nic nedá, ale zaručeně ti napomůže k odreagování. 
Když něco vychází, další se kazí. Všechno mě momentálně neskutečně inspiruje. Blog se plní články, které čekají na zveřejnění, ale notebook mě nemá rád. Částečné zádrhely, chybějící písmenka nebo nefungující baterie. V pořádku. Ale rozpadlá obrazovka je už i na mě hodně. Peníze nemám - smutný, studentský život - léto v nedohlednu - prázdniny, brigáda = peníze - pravděpodobně skončím jako pouliční bloggerka s notebookem, protože budu muset prodat všechny svoje věci, abych měla na kvalitní stroj. Nebo. Budu sedět hezky v teple a psát na telefonu, na kterém mě to nebude bavit a budu otrávená - což nikomu z lidí v mém okolí nepřeji.
Cítím, jak mi nemoc klepe na tělo. A já ne a ne pustit jí dovnitř. Ještě aby jo, když se mi to opravdu - před maturitou - nehodí. Za dva týdny mě čeká návštěva vysoké školy, na kterou tak strašně moc chci. A když nezaujmu při pohovoru a přijímačkách, budu mít skvělý pocit, že jsem stála alespoň na půdě mého malého snu.

Do komentářů napiš, jestli by sis ode mě ráda jednou za čas něco přečetla. Stejně tak jsem zvědavá, jestli tě také čeká vysoká škola, popřípadě jaká je tvá vysněná nebo škola, kterou studuješ.
A nezapomínej, že i bez peněz lze žít šťastným a spokojeným životem ♥ - a krásný pátek!

Related Articles

12 COMMENTS:

  1. Píšeš nádherně, ráda bych si do tebe přečetla i nějakou tvojí povídku :) Doufám, že se vyřeší i tvůj problém s notebookem a ty neskončí jako pouliční bloggerka s notebookem, ikdyž to je upřímně celkem vtipná představa :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéj, děkuji ti mockrát!:) vypadá to s ním opravdu špatně. Včera večer byl například mezerník funkční a dnes ráno skoro nejde. Jen tak, z ničeho nic :D:(

      Vymazat
  2. Nejspíš jsem tu u tebe poprvé, ale rozhodně bych si ráda zase něco příště přečetla! :) S tím notebookem mě to mrzí, snad se to nějak vyřeší :D
    Mě čekají přijímačky teprve na střední školu, ale jestli někdy pudu na vysokou, tak půjdu jedině do zahraničí :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář:) jsem ráda, že by sis ode mě ještě něco přečetla! :D
      jéj, tak hodně štěstí u přijímaček:)

      Vymazat
  3. Krásny článok :) Veľmi dobre sa číta :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. To chápu, je ale skvělý, že nic z toho tě od blogování neodradí a přesně proto si myslím, že pokud máš chuť na tvorbu čehokoliv na tomto blogu - jen do toho! :) Navíc se sem ráda stavím a něco si přečtu!
    Moc držím palce, ať tě zdraví nezklame a maturitu dáš levou zadní - stejně jako přijímací řízení na tvou vysněnou školu. :)
    A žádná pouliční blogerka! :D bylo by nefér, kdyby lidi jako ty se zabývali vůbec byť jen ironickou myšlenkou na tenhle scénář. :D :)
    Já mám pár vytipovaných škol, ale nebudu teď raději nic hádat, uvidím, co přijde. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za milý komentář!:)
      a také za podporu:) A jinak také přeji hodně úspěchů u přijímaček!:)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.