In DAILY THINGS

RESOLUTIONS


Nový rok přišel a s ním i naše stará známá předsevzetí. Každý s nimi nakládá jinak a málo kdo je dokáže plnit. Pokud nevíš, jaká předsevzetí by sis mohla dát, mám pro tebe pár tipů z kterých bych si ráda do budoucna vytvořila "to do list - přání".


CESTOVÁNÍ
Skoro každý rád cestuje a já bych si chtěla vytvořit "seznam" míst, kam bych se jednou chtěla podívat. Máš takový seznam i ty?

FITNESS
Fitness je můj druhý život. Bohužel čas je můj nepřítel a vzhledem k tomu, že mám maturitu za dveřmi, znám jen svou židli a stůl, u kterého se učím. Už bych byla ráda, aby se udělalo hezky a byl čas a chuť na běhání a pořádné cviky.

MOTIVACE | CÍLE
Motivace je jedna z nejdůležitějších slov, které má svůj opravdu důležitý význam. Mám ráda motivovat sebe a motivovat ostatní. Ráda hledám motivační citáty, blogy, písničky,..
Možná to nepřijde, ale motivace bude na mém "to do listu" na prvním místě. Ráda bych tvořila něco, co motivuje ostatní. I kdyby ti "ostatní" znamenalo pouze jednoho.
Cíle jsou stejně tak důležité, jako samotná motivace. Asi proto si chci vytvořit "to do list", abych pokaždé viděla, jaké cíle jsem si zvolila. Abych nezapomněla na to, co mne táhne vpřed  proč dělám to, co dělám. Ať jde o školu, blog nebo styl života. Stanovení cílů je to nejlepší, co můžeš udělat.




VZDĚLÁVÁNÍ
Škola je možná jedno z nejděsivějších míst pro mladé lidi. I já na učení moc nedám, nebaví mě sedět celé dny u učení. Kdyby škola trvala od 7 do 2 bylo by pro mne učení o něco snazší a možná by mě i bavilo.
Ale přiznejme si, vzdělání je důležité. Ráda bych letos odmaturovala a dostala se na vysokou školu se zaměřením, které mne už doufám bude bavit. Ale pokud máš něco, co tě baví, můžeš se vzdělávat i doma. Podle mě není něco takové na škodu.

Aby se dnešní článek lišil od ostatních, hledala jsem předsevzetí, která si údajně přeje každý rok velká většina holek. Najdeš v nich i svá předsevzetí?


Zhubnu.
Začnu cvičit, dělat yogu nebo cokoli, díky čemu se donutím hýbat.
Omezím čokoládu na polovinu tabulky denně.
Najedu na Paleo stravu.
Nejdřív zjistím, co to je.
Budu si v zimě častěji holit nohy.
Budu se usmívat na ty, kteří mě pomlouvají.
Přestanu kouřit.
Začnu se učit.
Naučím se cizí jazyk.
Přeberu šatník.
Přestanu si myslet, že jsem ošklivá.
Najdu svého vyvoleného.
Nebudu psát bývalému klukovi.
Nebudu sledovat nové holky bývalého kluka na sociálních sítích.
Nebudu myslet na bývalého kluka.
Nebudu se doprošovat.
Nebudu psát první.
Začnu číst knížky (i ty tlusté, bez obrázků).
Přestanu utrácet.
Začnu šetřit.
Přestanu odkládat všechno na poslední chvíli.
Dodržím alespoň jedno předsevzetí ze seznamu!

Ať jsou tvá předsevzetí | přání do Nového roku jakákoli, přeji ti hodně úspěchů v jejich plnění. A pamatuj si, že není důležité zvládnout všechny své cíle, ale získat jeden, díky kterému budeš mít sílu připravit se na splnění toho dalšího.

Related Articles

4 COMMENTS:

  1. krásne napísané! s cielmi a motiváciou stebou súhlasím a práve o motivácii mám tiež úvahu na blogu, a máš záujem tak kuk :) no a o cestovani môžem snívať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké předsevzetí, které jsou určitě možné dodržet a ne takové ty klišé přání co jsou spíš jen sny než cíle. V tom listu předsevzetí většiny holek jsem žádné své naštěstí nenašla :D

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.