In DAILY THINGS

I´M NOT A FASHION BLOGGER.

Jsem snílek a mým opravdových snem je být inspirací pro ostatní.  
Jde o to být sama sebou a také v sebe věřit. Mám ráda módu, nákupy a kosmetiku, ale nad tohle všechno mám raději psaní. Posledních pár dní čekám na inspiraci, na článek, na chuť psát o tom, co mě baví. Uvědomila jsem si to pozdě, ale přeci. Snažila jsem se dostat mezi "úspěšnou" část inspirace. Internet je plný fashion článků|fashion blogerek, které jsou tak inspirativní, že jsem si pravděpodobně nechtěla přiznat, že bych se odtrhla. Chtěla jsem se odlišit od začátku, ale v mojí hlavě to tak nebylo. KONEČNĚ mi došlo, že v takových článcích to nejsem tak úplně já a bylo by dobré s tím něco udělat. Jsou myšlenky, které se píší sami a jiné se píší tak nějak nijak.
Sedím a přemýšlím. Snažím se psát přesně tak, jak to všichni mají rádi. Spisovně, zřetelně a celkově tlumeně, abych nepůsobila jako neznalec českého jazyka. Vždyť na takové blogy se všichni vracejí s velkou oblibou. Přesně to slovo |všichni| mě přivádí k šílenství. Nechci psát pro všechny. Chci psát pro sebe a pro pár dušiček, které se rády pobaví, zamyslí a po prvním přečteném článku přesně ví, jak je pro mne psaní důležité.

Snažila jsem se vyhovět především "publiku", ale zapomněla jsem na sebe. Chvíli jsem to byla já, ale později mi došlo, že tahle krátkodobá "výchylka" mi nezůstane věčně. Dělá mi radost sednout k počítači a vypsat se ze všeho stresu, radostí i maličkostí. Podělit se s každým náhodným čtenářem o svůj kousek životní zkušenosti (pokud nějaké jsou a budou) a žít si svůj sen.

Život není továrna na splněná přání...
... ale i tak bych ráda psala svůj životní příběh.

Fashion články a kosmetické recenze z blogu 100% nevymizí, ale tenhle blog už bude jenom můj a budu psát přesně to, co cítím, že napsat musím.






Related Articles

4 COMMENTS:

  1. Tak tímhle článkem jsi mě tak dostala, že se hned přidávám k pravidelným čtenářům! :) ..dospěla jsem totiž ke stejnému závěru jak ty, ikdyž bych na jednu stránku chtěla mít takovej "high fashion obdivovanej blog" vím, že bych to tak docela nebyla já.. miluju psaní a holt mám potřebu sdílet své myšlenky, pocity i jinak, než jen skrz optimistické fotky a minimalistické komentáře k nim..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu ti moc děkuju za takový komentář <3 Jsem ráda, že je tu někdo, kdo sdílí stejné myšlenky a opravdu ti chci poděkovat jak za komentář, tak i za sledování:) !

      Vymazat
  2. Ano, mluvíš mi z duše, i já si tímto prošla :). Na jednu stranu jsem vždycky chtěla mega úspěšný blog a být slavná a tak, na druhou stranu to ale nejsme já, mé pravé já je skromné a umírněnější a ani už nestojím o nějaké tahanice o nejlepší blog a tak. Chci psát o věcech co mám ráda a co mě baví a ne o tom co baví ostatní. Upřímně si myslím, že mít blog celý jen o kosmetice a módě a o vlastním životě ani zmínka je dost povrchní a není to tak úplně v pořádku... Řekla bych že k tomuto k čemu jsi došla ty, já i někteří další časem dojdou všichni lidé, co chtějí být hlavně sami sebou a ne jen nějakými "karikaturami". A hlavně ačkoliv mi je teprve 21, prostě si už asi připadám na tady ty tahanice a soutěže a prosazování se docela stará. Myslím že člověk, který tak nějak dospěje k vnitřnímu klidu a najde sebe samého už ani nemá potřebu se dál prosazovat, protože mu ke spokojenému životu stačí žít hlavně se sebou samým a nepotřebuje k žití aby jej okolí zbožňovalo za každou cenu.

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.