HOME DECORATION #1

Paradoxem je, že jsem v minulém článku psala o tom, jak můj blog nebude tvořit 90% móda|kosmetika, ale vzápětí napíšu článek, jako je ten dnešní.


Asi každá z nás si chce dříve či později zařídit vlastní bydlení a vše si vyzdobit podle svého. Od skříní, postele až po pár svíček v pokoji nebo hodiny na stěně. I pro mě je pár dekorací nutností a opravdu se těším, až budu bydlet ve svém a budu si vše zařizovat podle sebe.

Obraz Prada je v dnešním světě hodně populární. Vím, že je ale drahý a ne každý chce investovat do 3 slov v rámečku tolik peněz. Pokud nelze sehnat levnější verze, někteří si svůj vlastní vyrábí ručně. Upřímně jsem nevěděla, proč po Pradě lidé tolik šílí, ale po největší "vlně" všech, kteří tenhle obraz museli mít se mi i docela zalíbil.

Obrazy rozděleny do 3-částí se mi vždycky líbily. Přijdou mi něčím zajímavé a pokud je na nich viditelný pěkný motiv je jasné, že jsem se zamilovala. A jemný obraz s květinou je podle mě skvělou dekorací!

Nápisy na zdi jsou skoro tak oblíbené, jako samotná Prada. Mám ráda motivační citáty nebo jen nápisy, které mají nějaký jedinečný význam. Budu ráda, pokud do budoucího bytu nějaký takový seženu.

Kalendáře jsou moje závislost! Mám ráda zapisování různých akcí nebo jen obyčejného nákupního listu. Navíc, pokud je k dostání takový, který jsem si vybrala do koláže, není nad čím přemýšlet!

Opět se tu opakuje motiv 3-částí. Tentorát má každá část obrazu svůj "vlastní" motiv a tenhle motiv peří se mi vážně zamlouvá.

Diáře jsou mou závislostí stejně, jako kalendáře nebo obyčejné zápisníky. Tenhle jednoduchý, ale i přesto moderní a jedinečný diář|zápisník je láska na první pohled.

Květin není nikdy dost. Bohužel mi žádná ještě nevydržela (až na kaktus, který ani nebyl můj), ale i tak bych si do svého vlastního bydlení ráda nějakou pořídila. A v podstatě by mi pro začátek udělala radost i umělá. Nejsou květiny krásné?

Svíčky, všude bych nejraději měla svíčky, popřípadě vonnou lampu. 

Hodiny jsou skvělou dekorací do domu, i když jsou ve skutečnosti naší nutností. Líbí se mi mramorový vzor a z toho důvodu bych sáhla po těchto krásných, nástěnných hodinách!

Bez polštáře bych usnout pravděpodobně nezvládla. Mám ráda být obsypána spoustou měkoučkých polštářků různých tvarů, barev a velikostí. Není nic lepšího než se s nimi válet.

A jaké dekorace volíš | by jsi volila do svého království ty ?

You May Also Like

5 COMMENTS

  1. Taky se strašně moc těším, až si budu zařizovat svoje vlastní bydlení! Úplně vidím všechny ty krásné dekorace, polštáře a svíčky.. kéž by už ta doba nastala! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala si krásne kúsky :)
    PS: Máš krásny blog.
    Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat