In DAILY THINGS

DEAR BLOG #1

Na starém blogu jsem se vzdala jakéhokoli osobního, „soukromého“ článku z oblasti školy, zdraví, vztahů a podobně. Bohužel to netrvalo dlouho.. Přijde mi, jako by mě moje mysl nutila sednout k počítači a napsat něco, co nikoho nezajímá, ale udělat si tím radost. Můj styl psaní se skládá z několika částí a jednou z nich je můj život a já. Tenhle blog by bez mého já neexistoval a tudíž je jasné, kam tím směřuji. Budu si psát veřejný deníček, kde si budu sepisovat své myšlenkové pochody i nepochody, aby dotvořily tenhle blog a můj styl psaní.

Jsem unavená, vyřízená, znechucená. Říkej si tomu jak chceš, ale ve škole je toho tolik, že nevím, jaký sešit otevřít dřív a už vůbec se neorientuji, co je například dnes za den a ani nevím, jakou snídani jsem ráno jedla. Nehodlám si ale stěžovat. Díky učení, do kterého jsem se hrdě obula (ve čtvrtém ročníku, před maturitou je tedy brzy) jsem si učení tak nějak zamilovala. Mám ráda přijít na hodinu připravena a ještě víc miluji ten pocit, když vím něco, co je zrovna v testu a chápu, o čem učitelé mluví. Nedá se říct, že mé nadšení je v hodinách fyzikální chemie stejné jako v biologii, ale chápeš, co tím myslím?
Tak trochu jsem si začala nadávat, že jsem se neučila dřív. Mohla jsem být v očích některých úplně jiný člověk, ale čas se nevrátí a jsem ráda, že jsem si tohle alespoň teď dokázala uvědomit.

Snaha stihnout vše už zmizela v dáli. Skončila tam, kam mizí pokaždé. Daleko, daleko ode mě. Přišla jsem na to, že stíhat několik věcí na jednou mi jde a poměrně i vyhovuje, ale vyznat se pak v tom, co zrovna dělám je obtížnější. Už několik dní sedím nad blogem. Rozhodla jsem se pro změnu. „Proč mají ostatní tak pěkný design a já mám design stále ještě jako nevyzrálé dítě?“ Opravdu srozumitelná věta, ale poukazuje na fakt, že jsem se obula také do blogování a vše s blogováním spojeno. Chci víc. Chci, aby se blog posouval dál. Se mnou. Měním Html řádky a před sebou nevidím nic než stovky  blogů, pozadí, šablon a textů. A když to vypadá nadějně, něco se stane a jsem opět na začátku. Lépe řečeno v koncích. A přesně touhle zdlouhavou cestou jsem se dostala k nové tváři blogu. Nevím, jestli někoho nadchne, ale já jsem s výsledkem spokojena. Dokázala jsem si, že zvládnu něco víc i v jiné oblasti a ještě v takové, kterou miluji.
(Pokud bude blog ve stádiu rekonstrukce zvané "načisto", opravdu se omlouvám za to, jak to tu bude vypadat.)
Vše nasvědčuje tomu, že už konečně začala zima! Ano, po Vánocích, po Silvestru, vlastně v polovině "zimy", která se pro nás stala spíše takovou parodií. Říkala jsem si,že naše děti sníh pravděpodobně nepoznají. Budeme jim ukazovat fotky a říkat, co to vlastně sníh je. Nebo možná naopak. Třeba bude sněhu tolik, že nebudou ani horká léta. Zkus se někdy zamyslet nad tím, co bude za xxxx let. Uvidíš, dá ti to opravdu zabrat!
Období deky, teplého čaje a povalování je tady. Až na to povalování.

Určitě mi do komentářů napiš, jak zvládáš školu a jestli mám v psaní "Dear Blog" pokračovat.
Jsem vděčná za každou odezvu ♥

Related Articles

28 COMMENTS:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný blog Lásko moje. :-* Jen pokračuj v tom co tě baví a dělej tím radost jiným. :) To je přeci nejdůležitější. :) Miluji tě <3 A vždycky tě budu podporovat <3

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc pěkný blog :) myslím že je jedině dobře se občas vypsat a být na blogu otevřená.. vždyť od toho si taky většina lidí blog zakládá. Design už asi proběhl proměnou a mě pripadá super. Taky jsem dělala velké změny a vím jak to může být frustrující ale nakonci zasloužený pocit spokojenosti. xx

    linawearsblack.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za moc milý komentář:) Ano, otevřenost na blog jednoduše patří (alespoň z mého pohledu) a ano, blog již "rekonstrukcí" prošel:) a opravdu, není nic lepšího než dívat se na hotové "dílo" !

      Vymazat
  4. Míšo, úplně tě chápu a moc držím letos palce, ať vše hezky vyjde, včetně maturity i dalšího studia. :) Přecejen mi ale přijde, že to letos vidím malinko jinak, mně se právě naopak zdá, že dřív jsem měla školu radši a teď - opět stejný pocit - jsem jako na kolotoči, kde se kolem mě všechny ty hodiny a dny jen točí :D
    Řekla bych, alespoň u mě, že to bude nedostatkem spánku, opravdového odpočinku...
    Proto si myslím, že je jedině dobře, když se takhle vypíšeš. Je to tvůj blog a pokud to tak zrovna cítíš, měla bys to napsat, protože blog je součástí tebe a naopak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! Ano, nedostatek spánku je nejhorší nepřítel :D :) Ale my to zvládneme:)

      Vymazat
    2. To teda :/ a ne příliš optimistické myšlenky :D ale po chvilce věnované blogu je snad každému hned lépe! Aspoň u mě to mělo okamžitý účinek. :D :) Yup!

      Vymazat
  5. Neviem síce aký dizajn si mala pred tým, tento je nádherný. Verím, že už čoskoro budeš mať stresu menej a menej :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  6. Je dobré sa občas vyventilovať. :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný post, já se v HTML ani nevyznám, :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Upřímně? Nic si z toho nedělej, je to někdy hádanka i pro mě. - a to nejsem žádný počítačový maniak, ale vystačím si s vlastní trpělivostí a zápalem pro blogování :D

      Vymazat
  8. S tým designom blogu by sme si teda vedeli pokecať! :D Bola som a aj som na tom presne ako ty :D Našťastie mám kamaráta, ktorý mi s tým veľmi pomohol :)) Niekto si povie, že to je brnkačka, blog si môžem spraviť hocikedy...to ano..ale aby aj vyzeral pekne, vkusne a podľa tvojich predstáv,tak to už je iná kávička a cesta je niekedy bezradná a dlhá ! :D Ale pokiaľ je tam výsledok, tak to za to stálo! :D

    Ak budeš mať čas kukni moj blog: partofnicol.blogspot.sk budem veľmi rada a poteším sa aj komentáru :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam skuskove obdobia nastastie uz za sebou....neboj to zvladnes a potom to bude lepsie. Nad tym co bude o niekolko rokov sa radsej az tak velmi nezamyslam, pretoze ma z toho chzta vascinou depresia...a obcas aj nad mojim dizajnom blogu, jednoducho nie a nie aby to vyzeralo tak ako chcem ja. Jednoducho sa v tom htm jazyku velmi nevyznam... ale tvoj dizajn sa mi velmi paci :)

    OdpovědětVymazat
  10. díky, díky, že už jsem ze školy pryč...alespoň to blogování pomáhá jako takový způsob relaxu, ale je to taky makačka :/
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Blog vypadá opravdu dobře, je to vždycky o nervy, když se předělává design, alesopň pro mě... :D

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji ti, ať školu zvládneš. Já mám po zkouškovém a je to neskutečný oddych :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to gratuluji! už mám na mále před blázincem :D :/

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.