BLACK DRESSES IN 2 OUTFITS #1


Obyčejné, černé šaty se skvěle hodí také na běžné nošení. Důležité je "rozbít" černou barvu nějakým "zábavnějším" kouskem.

Co takhle doplnit černé šaty po kolena křivákem? Béžová/tělová barva je skvělým zpestřením!

Pastelové šály jsou mými favority. Také jsi z nich tak unesena?

Osobně miluji kryty na telefon. Kostkovaný červeno-černý vzor je podle všeho oblíbený. Hodí se ke společenskému outfitu, ale i k domáckému.

Do téhle rtěnky od Chanel v odstínu 38 La Fascinante jsem se zamilovala. Barva pro podzim/zimu jako stvořená.

Klobouk nebo čepice s kšiltem? Podle mě se hodí obě varianty. Co myslíš?

Sluneční brýle jsou jak skvělým pomocníkem, tak i skvělým doplňkem.
šaty | sukně | rtěnka | kabelka | křivák


Černé šaty s rukávy se mohou využít i v zimě. Napadla tě někdy kombinace s dlouhou sukní do pasu? Podle mě jde o super kombinaci! Vínová barva je opravdu krásná a k černé skvěle pasuje.

Béžový křivák je další super kousej. Oživí  celý outfit, který se díky němu nebude tvářit tak smutně. 

Opravdu unesena jsem s kabelky ze stránky yoox.com . Není roztomilá?

Opět jsem do outfitu přidala rtěnku Chanel. Tentokrát v odstínu 53 La Mysterieuse z limitované edice. Nádherná barva!

Nosíš ráda černé šaty mimo slavnostní příležitosti?

You May Also Like

5 COMMENTS

  1. tá burgundy sukňa je pecka, ale tá cena :(

    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se dají sehnat levněji:) ale přidávám weby a obchody, které používám do koláží:)

      Vymazat
  2. skvele kolaze, ta posledni vypada moc dobre:)

    PS: Zbu te na svoji giveaway na mem blogu a budu rada kdyz se pripojis:)
    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa páči tá druhá kombinácia :)

    OdpovědětVymazat