5 OTHER THINGS THAT GIRLS HATE.

Procházela jsem starý blog, na kterém mne zaujal článek na typicky dívčí téma. Do předchozího článku jsem napsala 5 věcí, které holky nesnáší a v dnešním článku se podívám na dalších 5 otravných věcí, které my holky nemusíme, ale stávají se nám velice často.

  KOSTICE      
 Tuhle položku kluk nepochopí, ať se snaží        sebevíc. Kluk nikdy nezačne nosit podprsenku (i  když by se některým hodila). Škrtí, drápe a  tlačí.  Celý den s ní je opravdu nepříjemný, ale    řekla  bych, že už to moc nevnímáme. I tak je to   jedna  z nejpekelnějších věcí.

  PUCHÝŘE Z PODPATKŮ / ROZEDŘENÉ   NOHY OD BALERÍN
 Jsem poměrně vysoká a podpatky nosit   nemusím. Samozřejmě, že jde o zvyk, ale někdo  si na ně zvyknout nemusí. Já dávám přednost  pohodlným keckám a nejraději bych je nosila i k  šatům. Plesy nevyhledávám, ale na maturitní  plesy chodím ráda. Nenávidím přijít na ples v  pořádku a odcházet z něj v podstatě bosa,  protože jinak bych nikam nedošla. To nemluvím  o svém vlastním plese, na kterém jsem se málem ukousala bolestí i s ponožkami do lodiček.

POROVNÁVÁNÍ 
Nikdy neporovnávej holku s jinou. Tohle rády nemáme, i když se snažíme předstírat, že je nám to jedno. Není. Děkujeme.

PLIVÁNÍ
Zvyk, který milují především kluci. (znám pár holek, které se k nim přidají), ale je to nechutné. Chápu, že máte rýmu, kašel a nevím co ještě, ale na ulici, kde prochází lidi to dělat nemusíte. Začít se dávit něčím, co si vytáhnete až z paty. Fuj, to ne.


NAŠE DNY

Vždyť to znáš. 

You May Also Like

10 COMMENTS

  1. Porovnávanie je podľa mňa jedna z tých najhorších vecí, ktorá je, pretože každý sme iný :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. preto podprsenky skoro vôbec nenosím, pretože sú nepohodlné :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ráda nosím takové ty na doma, mám teď jednu oblíbenou a když nejdu do školy tak je taky nenosím.

      Vymazat
  3. Jsem asi jediná, komu nošení podprsenky vůbec nevadí, spíš naopak. :D Takže v jedničce se vůbec neshodnem :)

    OdpovědětVymazat
  4. podprsenky mi taky moc nevadí :) každopádně kdybych psala stejný článek, jako ty, jednociferné číslo by mi asi nestačilo :D

    OdpovědětVymazat