In COSMETICS FASHION & OUTFITS

WISHLIST | WINTER 2015

Konečně je ten správný čas odhalit ti můj zimní/vánoční wishlist, který by tě zároveň mohl inspirovat v nákupu dárků nebo přání pod stromeček.
cardigan | svetr | hodinky | šála | boty | obal na mobil | kabelka | eos | svíčka

1. Cardigan mám vysněný dlouhou dobu, ale překvapuje mě, kolik peněz za něj v obchodech chtějí. Sháním dlouhý cardigan, který mě zahřeje a zároveň bude sloužit jako obyčejný "přehoz" přes tílka/trička.

2. Vánoční svetr je na mém wishlistu mnohem, mnohem déle, ale nikde jsem nesehnala svetr s vánoční tématikou, který by nebyl ohraný a seděl mi.

3. Hodinky Daniel Wellington jsou neskutečně krásné. Hodinek je na trhu velká řada, ale tyhle jsou mi opravdu sympatické. Mají jednoduchý, staromódní design, ale zároveň z nich vyzařuje moderna. Přesně tenhle styl mám ráda a je mi ze všech nejblíže.

4. Velký šál se hodí k zahřátí, ale stejně tak jako módní doplněk. Stačí obyčejná kožená bunda s kostkovaným šálem a zajímavý outfit je na světě. Upřímně? Potřebuji ho!

5. Na podobný typ botiček koukám dlouho. Taťka se mi vždycky směje, že chci nosit papuče, ale nechápe, jak roztomilé tyhle botky jsou! Líbí se mi hlavně v hnědé nebo béžové a dají se sehnat za velmi pěknou cenu.

6. Svíček není nikdy dost. Na mém seznamu  jsou Yankee Candle stále. Ráda bych vyzkoušela každou vůni, kterou lze vyzkoušet.

7. EOS balzámy jsou konečně i v DM. Ráda bych tyhle balzámy vyzkoušela, tak snad se někdy dokopu k jejich koupi.

8. Kabelka Michael Kors je přáním skoro každé slečny/ženy. V jednoduchosti je krása a právě proto jsem se zamilovala do obyčejné, černé kabelky, kterých není nikdy dost.

9. Jedním z dalších "přání" je kryt na iPhone s vánočním potiskem. Našla jsem jich na internetu hodně, ale žádný, který bych musela mít. Snad se hledání vyplatí a alespoň ty příští vánoce si užije také můj telefon.

Co je na tvém zimním wishlistu?

Related Articles

0 COMMENTS:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.