FLUFFY & LOVELY

Nevím, jak ty, ale já miluji svetry! Jako malá jsem je nesnášela, ale teď na nich ujíždím. Není lepší pocit, než se v zimě zachumlat do hebkého, měkkého svetru s teplým čajem.
Svetr v nude barvě je pro mě naprosto ideální. Hodí se k němu skoro jakékoli doplňky a to nemluvím o džínách, sukních, leginách. Boyfriend Džíny jsou poslední dobou velice oblíbené a já se těším až si také jedny pořídím! Parfémy jsou pro mě nejen pomocníkem, ale také zpříjemněním. Miluji jemnou vůni na svém oblečení.
Chladná rána, deštivé počasí, školní dny v lavicích. Zpříjemnit si takové dny prostě musíme! Ať jde o kvalitní čokoládu nebo zmíněný příjemný svetr.
Roláky jsem nikdy v oblibě neměla, pokud nešlo o hory, kde se takový rolák opravdu hodí! Od té doby, co jsem trochu povyrostla jsem si k nim našla malou cestičku, krůček po krůčku, Když je zima, rolák se vážně hodí a pokud si nikde nepotřebuješ svlékat bundu, stačí ti obyčejný, klidně starý, pletený rolák. Bude ti v něm krásně teplo.
Svetr jako módní doplněk? I to je přeci možné! Pokud vlastníš kratší svetr, můžeš pod ním s čistým svědomím nosit košili nebo delší tílko/tričko. Vytvoříš tak zajímavý outfit, který ti každý pochválí. A navíc rozbiješ i vzhled obyčejného, nudného svetru.

Nosíš ráda svetry? Jaký typ svetru preferuješ?

You May Also Like

0 COMMENTS