In COSMETICS

FIX NA OČI | DERMACOL PRECISE BLACK

Ten pravý podzim pro mě znamená barvy, ale stejně tak miluji oči zvýrazněné linkou, která dodá looku ten správný šmrnc. Vyzkoušela jsem nový fix od Dermacolu a pokud miluješ linky jako já, tenhle článek s tipem na fix se ti může hodit.

Design je první, který mne přilákal podívat se na zoubek tomuto fixu. Musíš uznat, že je skvělý.
Hrot fixu je přesně takový, jaký mám ráda. Tenký, ohebný, ale zároveň se s ním dá dobře pracovat. Černá je opravdu černá a vydrží na víčku celý den a odstín černé se nijak nezmění. Co se mi opravdu zamlouvá je fakt, že nanesená barva na víčku rychle schne a nejde rozmazat. Paráda, nebo ne?

Bohužel momentálně nevím, co si mám myslet o výdrži fixu (vyschnutí). Fix po asi 3,4 týdnech (když jsem ho fotila pro tenhle článek) na ruku skoro nepsal. 
Uběhla doba přibližně 1 měsíc a kreslí zase celkem dobře. Možná ne tak, jako při koupi, ale stejně je kvalita dostačující.
Celkově bych fix ohodnotila kladně. Mám ráda Dermacol za to, že skoro vždy odvede skvělou práci.

Related Articles

4 COMMENTS:

  1. Ráda si dělám oční linky (když tedy ráno stíhám, což se moc často nestává...). Ten Dermacolový fix jsem ještě neměla, ale líbí se mi na něm, že, jak píšeš, rychle zaschne, to je super, protože můj poslední je myslím od Gabrielly Salvete a po nanesení vždycky musím chodit pět minut po bytě se zavřenýma očima, aby fix uschnul neobtiskl se..., takže díky za tip! :)
    Jane z janepise.blogspot.cz || Třpytky až na prdeli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že jsem ti poradila:) snad budeš taky tak spokojená:)

      Vymazat
  2. Ještě že jsem na to tady narazila. :D vypadá to skvěle, některé věci od Dermacolu občas stojí fakt za to a pořád si zapomínám zajít do drogerky pro linky. Mám pocit, že s touhle by mohlo být konání mého "mistrovského díla" na očích o trochu jistější. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti linky budou dařit. Je to někdy těžké :D

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.