In COSMETICS

BALZÁM NA RTY | EOS

Vzpomínáš si na článek, co je na mém zimním wishlistu? Psala jsem tam, že bych chtěla konečně vyzkoušet EOS balzám na rty. Mám štěstí a můj Ježíšek čte články na blogu, kde se nechal inspirovat. Děkuji, Ježíšku!
Dostala jsem Blackberry Nectar, který nádherně voní. Voní sladce, ale příjemně. Připomíná mi vůni lesních plodů. Samozřejmě bych mohla zmínit vzhled, ale ten je pro EOS balzámy typický. Dobře se drží v ruce a skvěle se nanáší.
EOS je nadmíru zmiňovaný produkt, který kdo nevyzkouší, snad jako by nebyl. Zajímala mě výdrž a hydratace, pro kterou je tak chválený. A má být za co!
 Vyzkoušela jsem ho nanést na rty. Stačí jednou, dvakrát přetřít a cítím jemnou "vrstvičku" na rtech. Nejedná se o výrobek, který zaplácá rty "tukem", mastnotou a to mi vyhovuje. Jedná se o jemnost, hebkost a něco, co si rty opravdu zaslouží. Je cítit hydratace a i když mi přišlo, že na rtech není, po pár hodinách jsem ho ještě cítila.
Měl by obsahovat antioxidanty, vitamin E, zklidňující bambucké máslo a jojobový olej. Naopak neobsahuje parabeny a vazelýnu. Dále má být z 95% organický100% přírodní a absolutní novinka 2015!
Jsem zvědavá, jak bude sloužit po další dny a jak rychle bude mizet. Upřímně bych si přála, aby byl bezedný.
Když jsem si četla recenze docela mne zaskočila paní, která psala, že pokud je otevřený, nepoužívaný, tak začne smrdět. Pravda nebo ne? Pro zatím jsem opravdu nadšená a během testování se snad moje pocity nezmění. Určitě ještě čekej článek na téma EOS, protože jedním balzámem to u mě nekončí! Také bych ráda vyzkoušela krémy na ruce, ale zatím mám radost z vyzkoušení balzámu.
Pokud trpíš na suché rty, nepřemýšlej a kup si EOS. Cena=kvalita.

Máš zkušenosti s EOS?

Related Articles

10 COMMENTS:

  1. Eos je naprosto bezkonkurenční :) Máš fajn blog :)
    www.itisginger.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám eos - nějaký modrý - asi borůvka. Hrozně mi smrdí a fakt mě nezaujal. Rty mi skoro vůbec nehydratuje. Za mě vůbec ne, mnohem lepší je Labello v kelímku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Labello je podle mě možná i lepší:) Osobně jsem s EOS spokojená, ale to je na každém:)

      Vymazat
  3. Podla mna je hydratacia priemerna, ale je to potesenie pre oci a nostek :)

    Pozyvam na povianocnu GA o Guess a Dermacol:) tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná recenze :) já jsem se k pořízení Eosu pořád nějak neodhodlala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) být tebou, tak ho zkusím:) možná není perfektní, ale je kvalitní a alespoň pěkný do kabelky:)

      Vymazat
  5. Přesně tenhle mám v plánu si koupit, tak jsem na něj zvědavá :))

    http://s-hejvi.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. S tím zasmrádáním je to pravda. Mám jich víc najednou, takže je nepoužívám rovnoměrně a mint už mi začal smrdět. Hrozně mně to mrzí, protože jsem ho používala celou zimu. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze začátku jsem jím byla opravdu unesená, ale znám i lepší balzámy. Musím zaťukat, že mě zatím nezasmrádá. Mám ho půl roku a zatím nic, tak by bylo fajn, kdyby to tak zůstalo!

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.