In DAILY THINGS

5 THINGS THAT GIRLS HATE.

Procházela jsem starý blog a našla článek, který se mi líbil. Je na téma z každodenního života, tak proč ho neupravit a nezveřejnit i tady?


ŘASENKA NA NOSE

Asi nejsem holka, ale tohle se mi stalo pouze párkrát. Ani jednou mě to nijak nevytočilo.Vzala jsem si tyčinku do uší, trochu odličovače a řasenka byla pryč. Vím ale o holkách, kterým se taková věc stává téměř pravidelně a není to pro ně moc příjemné.Zvlášť, když chvátají.

ROZMAZANÁ RTĚNKA
Pokud nemáš ráda výrazné rty, možná je to jedině dobře. Mít tmavou rtěnku na zubech nebo kolem úst není moc reprezentativní. Je lepší pořídit si takovou, která vydrží nebo jemnou, v přirozené barvě. Obtisky na skleničce nebudou tolik vidět a ty můžeš s klidným svědomím jíst, jíst a pít.

SLOUPANÝ LAK NA NEHTY
Nemám ráda sloupaný lak, ale jsem líná nehty upravovat hned druhý den po té, co si nehty nalakuji. Asi proto jsem se rozhodla pro gelový lak. 

JEDNA LINKA HORŠÍ, NEŽ DRUHÁ
Skoro vždy se mi stane, že mám první linku krásnou a druhou po snaze přiblížit ji té druhé, musím odlíčit a s ní i stíny, které jsou již pod ní. Tím se celý look stává delší a delší a delší a najednou už není čas a musím si vystačit s tím, co mám hotové. Momentálně už jsem dostala do ruky ten správný tah a často bývám s výsledkem spokojená. Bohužel mám ale každé oko jiné a tím pádem získávám novou výzvu a to : naučit se před začátkem líčení upozornit na to, že jedna linka má být malinko širší než ta další. 

DEODORANT NA TRIČKU
Nosím raději tílka, trička volnějšího střihu nebo trička větší velikosti (aby byla volnější) nejen pro vlastní pohodlí, ale také proto, že nesnáším mokré kruhy v oblasti podpaží. Někteří mají takové kruhy od potu a jiní od deodorantů. Obě varianty nejsou vábné a nijak příjemné pro obě strany. Bohužel se takovému problému nedá moc vyhnout. Pokud nosíš upnutá trika s rukávem, tak ani parfém nepomůže.

Dalším problémem je flek od spreje na oblečení. Také z toho důvodu jsou na světě parfémy, které by neměly na oblečení zanechat fleky všech možných tvarů, barev a velikostí. Parfémy jsou k dostání nejen v drahých provedeních, ale lze je sehnat téměř za pár korun a odvedou podobnou ne-li stejnou práci.

Které typicky dívčí problémy nemáš ráda ty?

Related Articles

7 COMMENTS:

  1. Pravdivy clanek, hlavne s linkami bojuji pokazde!:D

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:) Buud rada kdyz se zapojis: Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  2. Jojojo, takové ty drobnosti, které tě donutí se zamračit... :D Haha, já řasenku zase mívám na tváři, nějakým záhadným způsobem :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nesnáším, když si řasenku plácnu na víčko :D

      Vymazat
  3. Ach jo, já uplně nenávidím podprsenky! :D Nechci působit namyšleně, ale myslím si že mám prsa dost pěkná na to, abych je měla furt držet v podprsence, jenže když si tu podprdu ženská neveme a trochu ji ofoukne, tak má hned bradavky jak nýty od Titanicu a všichni na ni čumí jak na zjevení jakože co si to dovolila, nevzít podprsenku :D. Ale jakmile dojdu ze školy nebo z práce domů, sundám podprdu, zatočím s ní nad hlavou jak kovboj s lasem a začnu řvát "svobodaaaaa!" :D Dál nesnáším lodičky a baleríny. Sice v tom vypadá ženská noha krásně, ale toho člověka co to vymyslel bych kopla do zadnice tím největším podpatkem. Bolí z toho nohy, člověk je má odřené, ale na plese se snaží tvářit jakože se strašně dobře baví, i když to jediné na co myslí je šílená bolest nohou souběžně s tlačením kostic a soustředěností na zatáhlé břicho, které nesmí povolit, aby okolí nepoznalo, že se pořádně nafutroval dostupného občerstvení... Za tohle všechno by měly ženy dostávat medaile :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, já uplně nenávidím podprsenky! :D Nechci působit namyšleně, ale myslím si že mám prsa dost pěkná na to, abych je měla furt držet v podprsence, jenže když si tu podprdu ženská neveme a trochu ji ofoukne, tak má hned bradavky jak nýty od Titanicu a všichni na ni čumí jak na zjevení jakože co si to dovolila, nevzít podprsenku :D. Ale jakmile dojdu ze školy nebo z práce domů, sundám podprdu, zatočím s ní nad hlavou jak kovboj s lasem a začnu řvát "svobodaaaaa!" :D Dál nesnáším lodičky a baleríny. Sice v tom vypadá ženská noha krásně, ale toho člověka co to vymyslel bych kopla do zadnice tím největším podpatkem. Bolí z toho nohy, člověk je má odřené, ale na plese se snaží tvářit jakože se strašně dobře baví, i když to jediné na co myslí je šílená bolest nohou souběžně s tlačením kostic a soustředěností na zatáhlé břicho, které nesmí povolit, aby okolí nepoznalo, že se pořádně nafutroval dostupného občerstvení... Za tohle všechno by měly ženy dostávat medaile :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je krásně napsaný! :D opravdu se ti povedlo mě pobavit :D ale máš svatou pravdu!

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.