WHAT'S ON MY IPHONE 5? | PART 2

V předchozím článku jsem ti ukázala několik prvních aplikací, které mám v telefonu a v dnešním článku napíšu o zbylých aplikacích a doporučím několik z nich!

Na pořadí je má oblíbená složka, které vládnou hry! Občas mám chuť zahrát si něco, co odežene nudu (třeba i při hodině ve škole, někdy je to potřeba, když se jen opakuje) a proto je dobré mít v mobilu alespoň dvě hry. Můj případ je takový, že jich mám docela hodně, ale zase hry ráda měním. Pokud mě přestane bavit, jednoduše vymažu a když po čase najdu lepší, stáhnu a závislačím.
PixWords jsem jeden čas hrála pořád. Bohužel se teď nedokážu přenést přes jeden obrázek a hledat na internetu, na to jsem upřímně líná.

2048 je má oblíbená hra. Nepotřebuji k ní zvuky a nic, co by mě rušilo. Upozorňuji, že u ní hrozí závislost.

Minion Rush nemusím snad představovat, Mimoni jednoduše vedou na plné čáře! Bohužel po mě chce hra poslední dobou jednu aktualizaci za druhou a jelikož nemám internet ve škole/na intru, kde se nudím někdy docela dost, nemůžu ji hrát. Škoda.

Jelly Splash je má závislost! Bohužel má omezený počet životů a když dojdou, musím nějakou (nekonečnou) dobu čekat. Hru doporučuji na miliardu hvězdiček!

Nom Chops je poměrně šílená hra, ale dokáže zabavit. Smyslem je chytat do pusy příšerky jablka a dávat si pozor na otrávená, která působí jako bomba. Hra docela zajímavá a jak už jsem napsala, dokáže zabavit.

Worms 3 je dobrá hra na pc, kterou nejraději hraji s někým, ale v mobilu mě upřímně nebaví. Proč jí mám? Sama nevím, hned po článku jde z mobilu pryč.

Piano Tiles 2 je hra, která je mou závislostí! Dřív jsem ji měla i na androidu, takže pokud nevlastníte iphone, nemějte obavy a zkuste ji na tom svém!

iVtipy - free je aplikace, která obsahuje nepřeberné množství vtipů. A pokud opravdu nevíte, jak se zabavit, docela se taková aplikace hodí. Nejvíc bych ji doporučila na školní výlet (jako zábava pro spolužáky v autobuse).

Minions je hra, která vyšla nedavno. Kvůli jednomu nešikovnému mimoni se potopila loď a naším úkolem je jednomu z nich pomáhat pomocí ostatních, kteří na ostrově přibývají. Musím říct, že jen samotné grimasy mimoňů mě baví!

Mr.Square je má oblíbená hra, ale i když se tváří jednoduše, někdy jde o pekelnost největší! Zkus a uvidíš.
Další složka je pojmenovaná jako "hovínko" a to z důvodu, že jde o takový "odpad", který nepotřebuji a když, tak hodně málo.

Připomínky využívám občas, ale většinou píši vše do poznámek.

DM je aplikace, kam si nahraješ svou DM kartu a můžeš sledovat svůj bodový stav, akce ....

Kontakty mám přímo na ploše, jako volání (telefon), takže nepotřebuji chodit sem.

Diktafon jsem použila jednou v Anglii, když jsem natáčela učitele angličtiny, jak mluví česky.
Složka Lifestyle obsahuje aplikaci Zdraví, která je v Iphonech, ale nepoužívám ji.

Running je aplikace od Nikde, kterou používám, když chodím běhat. Zaznamenává čas, km a ukazuje trasu kterou jsi uběhla. Řekla bych, že jde o jednu z nejpovedenějších.

EPP je aplikace, jejíž využití se mi líbí. Nejenom, že jde o českou aplikaci, ale díky ní můžeš pomoci lidem, kteří pomoc potřebují. Stačí sportovat, vybrat si projekt, který chceš podpořit a zahájit aktivitu. Díky bodům, které dostaneš za běh, chůzi,...přidáváš (peníze) tebou vybranému projektu.

Moves mi přijde, jako dobře propracovaná aplikace, která zaznamenává počet kroků, km i trasu, kde jsi všude šla. Funguje bez internetu, ale k celkovému počtu je třeba vždy po internetu aktualizovat.

Fit recepty - aplikace, která obsahuje plno výtečných receptů!
Dále jsou mé oblíbené aplikace například  We♥it nebo Pinterest. Jde o aplikace, které mi pomáhají skoro ve všem. Inspirací se jenom hemží! Pokud chceš, můžeš si mě na nich přidat a třeba se mnou nechat inspirovat.
Složka travel je mnou skoro nepoužívaná. Měla jsem v ní aplikace hodně zajímavé, ale kvůli tomu, že nemám insternet jsou pro mne v zahraničí vlastně zbytečné.
K aplikaci iTranslate nemusím snad nic dodávat. Jde o překladač, který využívá i zvukový překlad. Dále máš možnost nahrát, co potřebuješ přeložit na mikrofon a překladač ti věty přeloží.

MHDapp je pro ty, kteří jezdí MHD. Jsou tam mapy, cesty, kudy jezdí, také lze najít jaké číslo a kdy pojede v daném městě.

Google Maps jsou mapy, které bych použila raději než samotné Mapy, které nejsou tak přesné nebo spíše detailnější.
 Druhá strana obsahuje Pages, což je pro majitele stránek na facebooku, kde lze takové stránky spravovat.

Najít Iphone je nová app od Apple. Lze najít svůj Iphone přes jiný, ale podrobnější informace najdete přímo tam.

Najít přátele funguje skoro stejně. Najdeš kamarády podle jejich telefonu.

Fotorus je aplikace, kterou nepoužívám, ale má zajímavé efekty, nebo spíš samolepky.

MobilníBanka je aplikace pro majitele kreditní karty KB, kde najdeš svůj účet a můžeš ho spravovat jednoduše ze svého telefonu.

Hiwe je aplikace, kde najdeš chatovací místnosti, které můžeš sama zakládat. Tuhle aplikaci používají také youtuberky, které si můžeš přidat a psát si s nimi.

Na spodní liště telefonu jsou nejpoužívanější ikony. Telefon, zprávy, Safari (internetový prohlížeč na iPhone) a hudba.
Pokud by tě zajímalo, co se nachází na mém playlistu v telefonu. můžu na takové téma napsat článek.

Napiš mi, jaké aplikace používáš nejčastěji ty a na které nedáš dopustit.


You May Also Like

3 COMMENTS

  1. odporucam pridat memrise :) super apka:)

    Pozyvam na 6 rocnu GA o Biodermu, Macadamia Hair a vela ineho, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám samsung s3 mini takže už docela starý mobil, a i když mi na něm většina věcí jde, občas se vypne a s baterkou na tom není zrovna nejlíp :D Většinou jsem na messengeru a facebooku a snapchatu. Z her hodně hraju 2048 a candy crush saga, a občas si zahraju agar.io (ale to spíš na počítači) a jelly jump, což je pro mě hra o nervy, vždy se u ni hrozně naštvu, protože mi to zrkátka nejde :D
    A vzhledem k tomu, že hodně čtu mám v mobilu i cool reader pro normální knížky a wattpad spíše na příběhy :D

    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. ten mobil jsem měla před Iphonem :D :) takže vím, jak se cítíš :D
    jinak Jelly Jump je boží, ale ještě lepší je Happy Jump ! a 2048 je někdy taky o nervíky-.-

    OdpovědětVymazat