In COSMETICS

LIPSTICK | RIMMEL LONDON 42 & 105

Konečně jsem si koupila rtěnky, kolem kterých jsem chodila od doby, co vyšly. Jde o rtěnky od Rimmel London, z kolekce Kate Moss. Sháněla jsem podzimní barvy, které bych mohla nosit také do školy (nevýrazné, ale potřebné). Sehnala jsem dva odstíny, do kterých jsem se opravdu zamilovala, ale přiznejme si, které odstíny z takové kolekce nejde nemít v lásce?
Odstín 105 je typická podzimní, jemná barva. Rty příjemně "zabalí" do něžného, fialového odstínu, který vytváří skoro až hnědý tón. Tahle barva se hodí k blondýnkám, ale i brunetkám. Její konzistence je krémová, příjemná na rtech a netvoří žádný, nepříjemný filtr. Výdrž není příliš velká, ale bez jídla a pití nějakou dobu vydrží.
Odstín 42 je zastřená růžová. Dodá rtům jemný, možná až zimní nádech. Miluji tenhle odstín k jednoduchému líčení. Řasenka, obočí, světlý stín a tahle kráska. Dokonalá kombinace. Doporučuji pro slečny, které nechtějí používat tmavé rtěnky do školy nebo s líčením začínají. Rtěnka je příjemná také díky jemné parfumaci. Pěkně se roztírá, má krémovou konzistenci a na rtech netvoří nepříjemnou vrstvu. Dá se říci, že se jedná o příjemný balzám na rty. Její výdrž není příliš vysoká, ale u odstínu, jako je tenhle vůbec nevadí vzít rtěnku všude s sebou a jednou za čas rty přemalovat.
Co k těmto rtěnkám dodat? Potřebuji další! Ještě nemám tu odvahu nosit na rtech výrazné barvy, ale ráda bych si nějaké tmavé rtěnky do sbírky pořídila a podle mě jsou rtěnky od Rimmel správná volba.

Related Articles

2 COMMENTS:

  1. Rtěnky Rimmel jsou zkrátka nej. Kupuju je už roky a pořád mě baví

    OdpovědětVymazat
  2. Rimmel rúže patria medzi najlepšie z obmedzenej ponuky, ktorú na našom trhu máme.. alebo by som skôr povedala že sú najlepšie? Naozaj si každý v ich sortimente nájde čo hľadá :-)

    GirlWithGoldNecklace

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.