In FASHION & OUTFITS

AUTUMN | DRESSES

Počasí nám přeje a i kdyby náhodou ne, kombinace šatů s podzimními a zimními doplňky může být tou správnou volbou!
černé šaty | kabát | klobouk | sluneční brýle | taška

Delší černé, neutrální šaty jsou skvělou volbou pod jakýkoli zimní kabát. Se silonkami, džínami nebo legínami vytvoří sexy outfit.
šaty | džíny | rtěnka | hodinky | poncho


Přijde ti ohraná tmavá černá? Vyzkoušet oživit svůj šatník přirozenou, nahou krémovou. Tahle jednoduchá, elegantní barva dodá tvému outfitu "šmrnc".

Nosíš šaty i na podzim a v zimě? 
Jaká kombinace šatů je podle tebe v zimě nejideálnější?

Related Articles

8 COMMENTS:

  1. Krásné koláže a momentálně ujíždím na šedivých kabátech, ten je super :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šedivá je celkově dobrá barva! :) a děkuji za pochvalu, snažím se:)

      Vymazat
  2. Zrovna minulý pátek jsem si jedny černé šaty koupila ^-^ jinak moc povedené kombinace :) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji:)
      mám vyhlídnuté černé šaty v F&F. Jsou teď levnější, ale i kdyby stály plnou cenu, asi bych si je stejně koupila, takže ať už je po vánocích!

      Vymazat
  3. Podzimní šaty jsou super, škoda, že jsem si žádné ještě nepořídila :( na sukně a šaty obecně moc nejsem, ale tyhle černé se mi moc líbí :) možná upřednostním spíš nějaký hodně dlouhý svetr :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud ty šaty vypadají jako delší svetr, myslím si, že jsou správnou volbou:)

      Vymazat
  4. Na sukně ani šaty jsem dlouhé roky nebyla, a brala jsem je na sebe pouze tehdy, když to bylo nezbytně nutné. Proto opravdu netuším, co mě to tohle léto popadlo, ale prochodila jsem ho téměř celé ve zmíněných kouscích. :) Zřejmě jsem si ty roky tak nějak podvědomě vynahrazovala.

    Šaty na podzim/zimu bych nosila velmi ráda. Právě za tím účelem jsem se nedávno vydala na lov nějakých hezkých punčoch. Byla jsem celkem nenáročná - chtěla jsem neprůhledné punčochy, které by byly černé nebo šedé, a nestály by přes 300,- Kč. Tohle bylo vše co se mých nároků týče, proto jsem byla celkem nepříjemně překvapena, když jsem zjistila, jaký je to problém sehnat. Po dlouhém lítání po městě jsem si zakoupila pouze jedny, a to jsem při zkoušení doma zjistila, že velikost na obalu vůbec neodpovídá obsahu. Podarovala jsem je mladší sestře, a asi se pomalu vrátím k riflím.

    Koláže pěkné, článek taky. Ze zmíněných mě nejvíc zaujal šedý kabátek. ☺

    Tee Lovegood

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem sukně a šaty nesnášela, ale tohle léto jsem jim propadla:) musím říct, že sehnat punčochy levně a ve velikosti, kterou potřebuješ není jednoduché! také jsem si tímhle prošla a raději punčochy nenosím :D

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.