WHAT'S ON MY IPHONE 5?

Na úvod: S telefonem se nevytahuji, nemám důvod. To, že má někdo "jablíčko" neznamená, že je něco víc. Svůj mobil jsem zdědila a před ním jsem byla majitelkou androidů.


Po odemčení na mě vyskočí všechny nejpotřebnější aplikace. Mám ráda přehled, funkčnost a řád. Tohle vysvětlují moje složky, s přehlednými "popisy".

Kalendář jsem upřímně ze začátku nepoužívala na žádném mobilu, ale teď bez něj nedám ani ránu. Miluji diáře a v mobilu mi poznámky a události připadaly nepraktické. ALE! když je miliarda písemek, miliarda narozenin, událostí a plánování, hodí se mít všechno na jednom místě. A upřímně mám telefon v ruce skoro neustále.

Počasí kontroluji poměrně často. Navíc počasí, které již v telefonu bylo mi přijde celkem přesné a nemusím se brodit aplikacemi, které bývají většinou nepřesné nebo placené.

Hodiny používám hlavně na budík, popřípadě měřím čas při cvičení.


Poznámky používám často. Zapisuji si do nich položky do wishlistu, nákupní seznam, ale i věci do školy a momentálně hlavně na maturák.

App Store je aplikace pro stahování her/aplikací jako Obchod Play a podobně.

FaceTime slouží k bezplatnému volání s lidmi, kteří vlastní iPhone. (Nikdy jsem ho nepoužila).

Snapchat je aplikace dobře známá. Nikde jsem svůj snapchat nezveřejňovala, ale pokud chceš, můžeš si mě přidat.

Messenger a Facebook nemusím doufám představovat. Pokud blog ještě nesleduješ na facebooku, tak to můžeš napravit!
Složka, kam přidávám aplikace ohledně fotek je u mě poměrně používaná, zejména díky instagramu, který se stal mou závislostí a upřímně, miluji ho!
Další ve složce jsou fotky, fotoaparát, dále aplikace InstaSize, která dokáže oříznout a upravit fotku na instagram (což už moc není potřeba, pokud se ti více líbí nový formát instagramu) a moje srdcovka je aplikace VSCO. Aplikace by měla fungovat pouze na Apple (ale nevím). Co ale vím je, že jde o báječnou aplikaci na úpravu fotek. Musím se přiznat, že poslední dobou upravuji jas, stíny a podobné rovnou v instagramu, ale i tak se hodí!

Na koláže je dobrá aplikace Moldiv.

Crazy Helium je aplikace, která baví mě a všechny další kolem. Zabavili jsme se s ní na třídním výletě, s přítelem venku, doma, jednoduše pokud máš ráda šílené hlasy a tvary obličeje, směle do ní!

MakeupGenius je aplikace, která ti umožní vytvořit nebo vyhledat již předem připravený look a pomocí kamery vyzkoušet, jak ti sluší taková, či maková rtěnka, tvářenka, řasenka.....Aplikace docela zabaví, ale mrzí mě, že v ní nepřibývá nic nového. Vše při starém a tím pádem mě nebaví její používání.

Giddyology App je aplikace, ve které se upravují fotky především pro instagram. Přidávají se tu různé "doplňky", nápisy....a myslím, že u některých fotek jde o pěknou dekoraci.
Flipagram je aplikace pro vytváření videí. Lze přidat několik fotek, upravit jejich délku, doladit efekty a přidat hudbu. Jednoduché, efektivní. Navíc aplikace "spolupracuje" s instagramem, takže s formátem se dále nemusíš zabývat.

Složka s hudbou je u mě používaná především kvůli youtube nebo spotify.
Youtube představovat nemusím a spotify snad také ne. Jde o aplikaci, kde si můžete vytvářet playlisty, sdílet je s ostatními a přidávat si do seznamu také playlisty ostatních. Pokud chceš, můžeš se podívat na můj profil, kde mám i já pár oblíbených písniček.
ITunes store nepoužívám a aplikace Shazam je má oblíbená. Pokud někde slyšíš písničku, u které neznáš název, stačí aplikaci zapnout a ona ti po poslechnutí části písničky napíše, o jakou písničku se jedná. Navíc si ji můžeš ihned stáhnout nebo poslechnout.

MusixMatch nevyužívám, ale jde o aplikaci, v které nalezneš písničky, které máš stažené v telefonu, ale i plno dalších.

Další článek a aplikace najdeš na blogu příště!

You May Also Like

4 COMMENTS

  1. Pěkné tipy! Mám skoro stejné aplikace i podobné rozvržení plochy :D
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Takisto mám iPhone, ale 5S čiže niečo úplne podobné ako ty a v aplikáciách sme veľmi podobné takisto. Messenger, Instagram a Snapchat sú jedny z tých najdôležitejších :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat