HOW TO START A BLOG | ORGANIZATION

V předchozím článku najdeš rady pro založení blogu. Další v pořadí je článek o organizaci blogu, která je pro správný chod blogování podstatnou součástí.

Stejné je to s učením. Najdi způsob organizace, která pro tebe bude přehledná a přijatelná. Máš raději psaní poznámek do pc nebo ti pomáhá psát si vše ručně na papír? Pomáhají ti barvičky, lepíky a podobní pomocníci? Jednoduchá organizace nebo chaos? Tohle je pouze na tobě.

Až přijdeš na styl organizace, který ti bude vyhovovat, můžeš začít. Tvůj blog bude mít pravděpodobně nějaké rubriky. Články by měly tématicky "ladit" do rubriky, určené pro daný typ článků. Představ si svou skříň. Ponožky mají své místo, spodní prádlo má své místo, trička mají své, stejně jako tílka, kalhoty nebo svetry. Přesně takhle rozděluj články do určitých rubrik.

Je dobré psát si, co, kam a jak uspořádáš. Důležité je mít řád. Zkus si říct, kdy vydáš konkrétní článek. Například, podle mého blogu to funguje následovně. "Průvodce blogováním" jsem nazvala "blogger friday". Logicky, podle názvu vychází v pátek, každý měsíc jeden díl. Svůj fitness projekt jsem pojmenovala #todayisyourday a vychází každý měsíc. Oblíbenci za uplynulé roční období budou vycházet vždy poslední den, nového měsíce (v novém ročním období).

Osobně mám ráda systém a řád, podle kterého se můžu řídit. Mám diář, do kterého zapisuji nápady na články nebo videa. Pokud jde o videa, rozepisuji a rozkresluji si například makeup tutorial, který stačí nalistovat a mám vše, co potřebuji před sebou.

Pro inspiraci jsem našla stránky, kde můžeš svou organizaci stáhnout. ,

You May Also Like

0 COMMENTS