AUTUMN 2015



Konečně tu máme podzim! Miluji ty barvy všude kolem, trochu toho mrazu a čistého vzduchu!
Krom hezkých barev listů tu jsou i krásné, podzimní barvy laků na nehty, oblečení, kosmetiky a dalších blbůstek, které si jako správná holka nemohu zapřít!

Začala bych telefonem. Už mě nebaví nosit ty "šílenější" obaly. Možná "šílenější" není to správné slovo, jelikož na ulítlostech je většinou něco přitažlivého, ale TO něco už mě jednoduše nebaví. Objednávám proto nové kryty na telefon, které mě budou doufám nějakou delší dobu zase bavit.

Kalhoty poslední dobou moc nenosím. Mám ráda pohodlí, zvlášť teď, když mám na sobě tolik vrstev oblečení. Dávám přednost legínám, nejlépe těm zatepleným, se sametem zevnitř!

Tílka jsou oblíbená v létě, ale mě dělají radost také na podzim. Pokud najdu nějaké sáčko či svetřík, stačí mi jen obyčejná košile nebo tílko.

Svítivé/výrazné barvy? Kdy jindy bude lepší příležitost si je obléknout!?

Košile. Chybí mi v šatníku jako sůl. Bohužel jsem ještě neměla možnost sehnat nějakou, která mě bude milovat, stejně jako já ji.

Sluneční brýle. Zalíbily se mi jen tak, jako módní doplněk. Nebo do auta. Tam se hodí mít vždy alespoň jedny!

Botky bych potřebovala ještě nutněji než již zmíněnou košili! Bohužel se mi žádné ještě moc nelíbily a boty si musím zamilovat na první pohled, jinak si nevyberu.

Tašky, kabelky, batohy. Zejména ty prostorné teď miluji nade všechno!

Doplňky jako šperky a hodinky mi k podzimu prostě sedí!

Rtěnky. Miluji, miluji, miluji. Hledám nějakou podzimní, jemnou barvu. Nevíš o nějaké?

Sukně. Vínová sukně k podzimu patří, stejně jako cokoli ve vínové. Bohužel nám počasí moc nepřeje, ale co takové podkolenky, punčocháče nebo silonky? Myslím, že na něco přijde každá z nás.

Co neodmyslitelně patří do tvého šatníku na podzim?
Co ti ještě chybí?

You May Also Like

4 COMMENTS

  1. ten kabat je skvely;) potrebovala bych nejaky sedy kabat tez:)

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si teď zamilovala nadkolínka. Sháním světlý kabát a ještě více nějaké světle hnědé kozačky.

      http://kosmetickysvetzuzi.blogspot.cz/

      Vymazat
    2. ¨sháním také nějaký kabát a nějaké boty s kožíškem, nejlépe světlé, nad kotníky, ale kdo ví, jestli je stihnu sehnat:/

      Vymazat