WISHLIST | AUTUMN 2015

Při pomyšlení na podzim vidím všechny ty krásné barvy. Škoda je nevyužít. Právě teď je skvělý čas experimentovat se vzory, barvami, ale i látkami. V dnešním článku ti odkryji, co bych si chtěla v těchto měsících pořídit a třeba tě i malinko inspiruji.

Kabátek je na podzimní počasí jako stvořený. Výhodou je, že se na trhu nachází nepřeberné množství různých druhů, barev, materiálů a je jen na nás, jaký účel mu chceme dát. Momentálně sháním ten, který mě zahřeje, ale zároveň se stane potřebným módním doplňkem. Pokud se mi nepoštěstí, snad najdu alespoň dva (každý na jeden účel).

Boty, které můžeš vidět na obrázku jsou perfektní. Potřebuji boty teplé, pohodlné a od oka hezké. A taková béžová je symbolem podzimu, no ne?

Parfém Deisy mám vyhlídlý dlouho, ale nedostala jsem se nikam, kde bych si ho pořídila a když ano, tak nebyly penízky, tak doufám, že se mi konečně poštěstí.

Rtěnka v nude barvě je pro mě královská. Ráda bych nosila tmavé rtěnky, do kterých se momentálně moc nemám. Líbí se mi, ale sama na sobě je nesnesu. Na mě se mi nelíbí. Mohu jen obdivovat slečny, kterým sluší a mají jich plno. Rtěnky mám, ale žádnou v nude odstínu, který bych si opravdu zamilovala. Musím co nejrychleji navštívit drogerii!

Laky na nehty teď nevyužívám a asi ještě delší dobu nebudu. Dala jsem se na gelové, protože déle vydrží a já nenašla lak, který by alespoň 5 dní držel. Přiznejme si, že je otrava mít po 2 dnech chuť sloupat z nehtů to, s čím jsme se tak dlouho patlaly. Ovšem, pokud seženu lak v nádherné bordó nebo béžové, šedé a čistě bílé, zahodím gelovky na nějakou dobu stranou!

Kabelka je hlavním přítelem a doplňkem, ale nemám žádnou, která by se mi líbila. Jak vtipné, že? Potřebovala bych kromě velké kabelky, do které by se mi vešlo třeba i učení nějakou malou, jen na rozradostnění looku, ale 2.000,- na kabelku opravdu nemám, tak pokud máš nějaký tip na menší kabelku, určitě mi napiš do komentáře!

Hodinky mám vyhlídlé také dlouho, ale v tomto případě nebyly spíš peníze. Tak snad jednou se dočkám..

Doplňky jako prstýnky, náramky nebo náhrdelníky jsem nikdy moc neunosila. Přišly mi zbytečné, ale teď bych jich potřebovala tolik.. Na podzim se mi líbí například ke svetru nějaký masivní náhrdelník a naopak několik drobných prstýnků.

Co je na tvém podzimním wishlistu ?



You May Also Like

2 COMMENTS